زیباسازی واژن

زیباسازی واژن

همانطور که می دانید ، امروزه عمل زیباسازی واژن ، جزء عمل های پرطرفدار است. چرا که بسیاری از افراد علاوه بر زیبایی ظاهری به زیبایی ناحیه تناسلی نیز اهمیت می دهند و سلامت این ناحیه برای داشتن بانوانی سالم بسیار لازم است. حتما شمایی که درحال خواندن این متن هستید به دنبال راهی برای زیباسازی واژن میگردید و تمامی سایت هارا زیرو رو کرده اید. باید به شما بگوییم که چاره کار شما در کلینیک دکتر شیرین می باشد. پس تا انتهای این مطلب به منظور دریافت روش های زیباسازی واژن و نتایجی بسیار ماندگار با ما همراه باشید.

زیباسازی واژن
زیباسازی واژن یا عمل لابیاپلاستی

زیباسازی واژن

همانطور که گفتیم امروزه عمل های زیبایی واژن پس از عمل بینی پرطرفدارترین هستند. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید این عمل ها را انجام دهید ، بنابراین به بهترین کلینیک زنان مراجعه کنید. در ادامه درمورد روش جراحی پرطرفدار به نام لابیا پلاستی یا لبیاپلاستی توضیح دهیم . زوش های مختلفی برای زیباسازی واژن وجود دارد :

  • واژینا پلاستی
  • لیبوپلاستی
  • برداشتن روکش کلیتوریس
  • پرینو پلاستی
  • فرونوپلاستی

ما در این مقاله عمل لابیاپلاستی را به شما همراهان کلینیک دکتر شیرین توضیح می دهیم .

لابیاپلاستی(عمل زیباسازی واژن) چیست؟

لابیاپلاستی(labiaplasty) نوعی از عمل های جراحی زیبایی مخصوص زنان است که بهترین متخصص زنان زایمان ، شکل خارجی و یا لبه خارجی واژن را به کمک جراحی تغییر داده و بهبود می بخشد. همچنین اکثر بانوان خواهان آن هستند که اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود را تغییر دهند. بهترین حالت زیباسازی واژن ، وقتی است که لبه داخلی واژن از لبه خارجی آن بیرون نزند. به این صورت که در این نوع جراحی کلاهک کلیتوریس هم برداشته می شود.

چرا زنان به دنبال عمل زیباسازی واژن هستند؟

لازم است بدانید، شکل لابیا در زنان و دختران به طور فزاینده ای با یکدیگر متفاوت است و در طول زمان به خصوص پس از زایمان تغییر می کند. لب‌های بزرگ واژن مشکلاتی را برای بانوان به وجود می آورد. به این صورت که این بافت عضلانی ناهموار شده و باعث ایجاد چین و چروک می شود که ظاهر ناخوشایندی برای بانوان به شمار می رود .

زنانی که از شکل لابیای خودشان راضی نیستند ، در مقابل شریک جنسی احساس کمبود اعتماد به نفس می کنند و در هنگام نزدیکی نمی توانند ارتباط موثری داشته باشند. ازطرفی شکل لابیا با پوشیدن شلوار تنگ نمود پیدا می کند که این مورد موجب ایجاد محدودیت برای افراد می شود. از دیگر عواملی که باعث می شود افراد به انجام انواع جراحی های زیباسازی واژن با لابیاپلاستی روی بیاورند ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد در حین مراقبت جنسی
  • داشتن ظاهری تمیز و زیبا
  • ناراحتی حین پوشیدن لباس های تنگ و چسبان
  • درد در هنگام فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری
  • اصلاح و ترمیم عدم تقارن ظاهری واژن

روش های جراحی زیباسازی واژن

دوروش در جراحی لابیاپلاستی برای جراحان ارجحیت دارد :

  • استفاده از روش Trim
  • استفاده از روش Wedge

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد ؟

قبل از هر عمل زیبایی واژن ، حتما لازم است یک جلسه مشاوره در کلینیک دکتر شیرین بگذرانید. در این جلسه بهترین متخصص زنان ، روش جراحی را برای شما توضیح می دهد و کاملا انتظارات شما از نتیجه دلخواه را بررسی می کند و به شما شرح میدهد. بیشتر عمل های لابیاپلاستی ، به وسیله بی حسی موضعی انجام می شود. زمان عمل نیم ساعت است و شما می توانید کمی بعد به منزلتان بازگردید.

مراقبت‌های پس از انجام عمل  لابیاپلاستی

بهبودی پس از این عمل تقریبا سریع است . اما نیاز به یک سری مراقبت ها دارد:

  • در مدت زمان سه روز اول عمل جراحی ، احساس درد و تورم در ناحیه واژن طبیعی است که با استفاده از مسکن برطرف می شود. این تورم تا دو یا سه هفته پس از جراحی بهبود می یابد.
  • شما می توانید حدود ۲۴ ساعت پس از انجام عمل زیباسازی واژن دوش بگیرید اما اصلا به این ناحیه دست نزنید.
  • بیشتر افرادی که این عمل را انجام می دهند ، در حدود ۳ تا ۵ روز به فعالیت های عادی برمی گردند.
  • از پوشیدن لباس های تنگ تا زمانی که به بهبودی کامل برسید خودداری کنید.
  • در روز اول بعد از انجام عمل ، کمپرس یخ روی ناحیه تناسلی بگذارید.
  • از مواد غذایی حاوی فیب همانند انجیر استفاده کنید که به کاهش تورم در ناحیه تناسلی کمک می کند. از غذاهای پرچرب و نمک به دلیل افزایش تورم خودداری کنید.
  • تا سه یا چهارهفته بعد از عمل جراحی می توان رابطه جنسی را دوباره شروع کرد. اما هرچه بیشتر صبرکنید و اجازه دهید این ناحیه بیشتر بهبود یابد ، بهتر است.

این موارد برای هر بیمار ممکن است متفاوت باشد . بنابراین از طریق لینک های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا عوارض را با بهترین متخصص زنان زایمان کنترل کنید .

هزینه عمل زیباسازی واژن (لابیاپلاستی) چقدر است ؟

به دلیل تفاوت شرایط هر بیمار با بیمار دیگر ، ارائه یک قیمت ثابت برای لابیاپلاستی مشکل است . بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم که یک جلسه مشاوره را در کلینیک دکتر شیرین بگذراند تا بهترین متخصص زنان زایمان به شما قیمت دقیقی ارائه کنند. این نوع از عمل مشمول بیمه و بیمه های تکمیلی نمی شود. برای ارتباط با کلینیک دکتر شیرین و تعیین وقت ویزیت کلیک کنید .

آیا انجام عمل لابیاپلاستی خطردارد؟

این روش جراحی ، جزء جراحی های بسیار بی خطر می باشد. البته شرط مهم این است که این عمل در کلینیک بهترین متخصص زنان و زایمان و توسط پزشکی با تجربه و ماهر انجام شود . به همین دلیل است که ما به شما کلینیک زنان زایمان دکتر شیرین را معرفی می کنیم که با استفاده از جراحان و متخصصان زنان با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مثل لیزر مونالیزا ، در محیطی آرام و دوستانه ، شما را در رسیدن به خواسته تان یاری می‌نماید.

عوارض عمل لابیاپلاستی

این عمل نیز همانند سایر عمل های زیبایی دوره نقاهت خود و عوارض خاص خود را دارد که به مرور زمان و در کوتاه مدت بهبود می یابد. از جمله این عوارض تورم در قسمت جراحی شده است که کاملا طبیعی می باشد. گاهی اوقات ممکن است این تورم به دلیل بافت ها و رگ های این ناحیه حتی تا یک ماه طول بکشد که این مورد طبیعی می باشد.

در کنار تمام عمل ها و جراحی های زیباسازی واژن ، روش زیباسازی و جوان سازی واژن با لیزر مونالیزا ، می تواند تاثیری شگرف در کلاژن سازی ناحیه ژنیتال داشته باشد. استفاده از لیزر مونالیزا تاچ در کلینیک دکتر شیرین ، برای شما جزء خاطراتی به یاد ماندنی می شود و شما را با بهترین و آسان ترین راه زیباسازی واژن آشنا می کند. پس لیزر مونالیزا در کلینیک دکتر شیرین را از دست ندهید. این کلینیک با بهره مندی از تکنسین لیزر ماهر و بهترین متخصص زنان زایمان ، به بهترین شکل ممکن به زیباسازی واژن می پردازد. همانطور که گفته شد ، این روش روشی بدون استفاده از جراحی می باشد.

امروزه عمل های زیبایی واژن پس از عمل بینی پرطرفدارترین هستند . بنابراین اگر شما نیز قصد دارید این عمل ها را انجام دهید ، بنابراین به بهترین کلینیک زنان مراجعه کنید. کلینیک زنان و زایمان دکتر شیرین بادارا بودن گلچینی از بهترین پزشکان و مجهزترین تست های تشخیصی در حوزه ی خدمت رسانی و درمان مشکلات زنان و زایمان همواره رضایت صددرصدی مراجعین را به خود جلب کرده است. این کلینیک باداشتن پزشکان و متخصصان خانم، محیطی آرام و رضایت بخش را برای بانوان فراهم نموده است.شما می توانید برای دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های ارتباطی موجود در سایت با کلینیک دکتر شیرین در ارتباط باشید!

دیدگاهتان را بنویسید