لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ

شاید شما نیز در مطب کلینیک های زنان زایمان در مورد دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیزهایی شنیده باشید و کنجکاو باشید که این دستگاه چیست و چه کاری انجام می دهد. بنابراین شما نیز به عنوان یک خانم ، لازم است در مورد این دستگاه و فعالیت های معجزه آسای این دستگاه عالی ، باخبر شوید. بنابراین تا انتهای این مطلب به منظور آشنایی به این دستگاه لیزر با کلینیک زنان زایمان دکتر شیرین ، همراه باشید.

 

 

کلینیک زنان و زایمان دکتر شیرین بادارا بودن گلچینی از بهترین پزشکان و مجهزترین تست های تشخیصی در حوزه ی خدمت رسانی و درمان مشکلات زنان و زایمان همواره رضایت صددرصدی مراجعین را به خود جلب کرده است. این کلینیک باداشتن پزشکان و متخصصان خانم، محیطی آرام و رضایت بخش را برای بانوان فراهم نموده است.شما می توانید برای دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های ارتباطی موجود در سایت با کلینیک دکتر شیرین در ارتباط باشید!

لیزر مونالیزا تاچ چیست ؟

تا قبل از روی کار آمدنلیزر مونالیزا تاچ ، بانوان از روش های درمانی استفاده می کردند که به هیچ وجه با نتیجه دستگاه مونالیزا قابل مقایسه نبود. اما پس از اینکه این دستگاه رونمایی شد ، بسیاری از مشکلات بانوان که برای برطرف کردن آنها زمان و هزینه زیادی صرف می‌شد، با لیزر مونالیزا تاچ در چند دقیقه برطرف شد. لیزر مونالیزا تاچ (Laser Monalisa Touch ) یکی از روش های غیر جراحی برای درمان مشکلاتی از قبیل افتادگی رحم ، لابیا پلاستی (جراحی های زیبایی واژن) ، تنگ کردن واژن و بهبود ظاهر ناحیه ژنیتال انجام می گردد.

در اصل باید گفت این دستگاه نقش به خصوصی در جوانسازی واژن دارد. لیزر مونالیزا تاچ ، زمان زیادی صرف نکرده و تنها ۳ الی ۱۰ دقیقه طول می کشد. جالب است بدانید همانند روش جوانسازی و کلاژن سازی پوست صورت عمل می کند. به این صورت که به کلاژن سازی ناحیه ژنیتال کمک کرده و موجب جوانسازی این ناحیه می شود. همانطور که گفتیم این دستگاه ، دستگاهی معجزه آسا می باشد. این دستگاه در درمان بسیاری از نشانه های بی اختیاری ادرار، خشکی واژن و دیگر مشکلات بانوان در ناحیه واژن کاربرد دارد.

کاربردها

  • درمان خشکی واژن با لیزر و یا خارش واژن
  • بهبود زیگیل ها تناسلی
  • روشن سازی واژن و جوانسازی آن
  • درمان عفونت های ناحیه واژن و مثانه
  • بی اختیاری در ادرار و یا مشکلات مثانه
  • رفع مشکلات به وجود آمده پس از یائسگی
  • درمان بافت های بسیار نازک و شکننده
  • درد بسیار شدید هنگام رابطه جنسی و یا درد مزمن

شایع ترین علت ابتلا به این مشکلات ، کاهش استروژن است که برای حفظ سلامتی و عملکرد ناحیه و سیستم واژینال و ادرار ضروری است. این مشکلات قبل از یائسگی و خیلی بیشتر بعد از یائسگی رخ می دهد. کاهش هورمون استروژن مشکلات پس از حاملگی و زایمان را تشدید می کند. دقت کنید که نتایج  لیزر مونالیزا تاچ وابسته به علت بوجود آمدن علائم در هر بیمار متفاوت است.

لیزر مونالیزا برای چه افرادی مناسب است ؟

  • در دوره یائسگی یا بعد از یائسگی
  • مشکلات مثانه پس از تولد فرزند و یا عدم کشش و الاستیسیته پوست

علائم ثانویه به دلیل سرطان یا جراحی که با داروهای هورمونی قابل درمان نمی باشند. افرادی که از تیرگی ناحیه واژینال اذیت می شوند می توانند به انجام لیزر مونالیزا اقدام کنند و لایه برداری انجام دهند. لیزر مونالیزا باید در بهترین کلینیک زنان و زایمان انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود و افراد از این دستگاه معجزه آسا ناراضی نباشند. همچنین افرادی که از خشکی یا آتروفی واژن رنج می برند بهترین کاندیدا برای انجام لیزر مونالیزا تاچ می باشند. این افراد می توانند با چند جلسه مراجعه به دکتر زنان زایمان ، از خشکی واژن نجات یابند.

همچنین افرادی که از گشادی و شل بودن عضلات کف لگن ناراضی هستند ، می توانند به کمک لیزر درمانی و لیزر مونالیزا تاچ ، واژن خود را تنگ کنند. علاوه بر این بسیاری از افراد برای درمان عفونت واژن مراجعه می کنند و از هزینه ها و نگرفتن نتیجه مطلوب خسته شده اند. بنابراین ما در کلینیک دکتر شیرین به این افراد استفاده از لیزر مونالیزا تاچ را پیشنهاد می کنیم تا با تشکیل مجدد بافت خارجی واژن ، عفونت را برای همیشه نابود کنند.

همچنین افرادی که به بی اختیاری ادرار دچار هستند ، می توان با لیزر درمانی مشکل آنها را حل کرد. البته دقت کنید که بی اختیاری ادرار باید بررسی شود. می توان گفت گاهی اوقات می توان این شرایط را بهبود بخشید اما نمی توان به درمان کامل بی اختیاری ادرار با لیزر مونالیزا رسید. پس به طور کلی این دستگاه در جوانسازی واژن بسیار موثر است. این دستگاه می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به اختلال در بافت خارجی را بهبود بخشد.

مزایای دستگاه مونالیزا تاچ

استفاده از لیزر مونالیزا، جایگزین بسیاری از روش های جراحی شده و تاکنون نتایج درخشانی را به ثمر نشانده است. یعنی تنها با گذراندن چند جلسه، می توان به نتیجه ایده آل رسید. از مزایای لیزر درمانی با لیزر مونالیزا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوارض لیزر درمانی از روش جراحی بسیار کمتر است و درمقایسه با جراحی عوارضی ندارد.
  • هزینه لزر درمانی با دستگاه لیزر مونالیزا تاچ از هزینه جراحی بسیار کمتر است. 
  • به همین خاطر بسیاری از افراد لیزر درمانی را به جای جراحی انتخاب میکنند. 
  • همچنین دوره نقاهت انجام عمل زیبایی با لیزر بسیار کمتر از جراحی است.
  • بنابراین برای افراد شاغل بسیار مناسب است.

عوارض دستگاه مونالیزا تاچ

این دستگاه عوارض خاصی ندارد به خصوص اگر در بهترین کلینیک زنان زایمان انجام شود.  اما یکی از مواردی که به عنوان عیب این روش گفته می شود این است که برای رسیدن به نتیجه عالی باید چندین جلسه به کلینیک دکتر شیرین مراجعه کنید. چرا که فاصله بین جلسات یک ماهه می باشد و برای رسیدن به بهبودی کامل لازم است چندماه صبر کنید.

از دیگر معایب می توان به سوختگی با این دستگاه اشاره کرد. البته این مورد تنها در صورتی اتفاق می افتد که تکنسین مورد نظر تسلط کافی بر دستگاه نداشته باشد. البته این مورد در کلینیک زنان دکتر شیرین بی سابقه است.

نتایج حاصل

لیزر مونالیزا تاچ یکی از برترین تکنولوژی ها در درمان مشکلات بانوان می باشد. این دستگاه سطح خارجی واژن را دوباره بازسازی کرده و موجب جوانسازی آن می شود. این دستگاه با ایجاد منافذ ریز ، روند کلاژن سازی را تسریع بخشیده و خاصیت کشسانی و الاستیسیته افزایش می یابد. نتیجه حاصل از دستگاه لیزر می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. البته به شرطی که اپراتور به تنظیمات دستگاه کاملا مسلط باشد.

کلینیک زنان و زایمان دکتر شیرین بادارا بودن گلچینی از بهترین پزشکان و مجهزترین تست های تشخیصی در حوزه ی خدمت رسانی و درمان مشکلات زنان و زایمان همواره رضایت صددرصدی مراجعین را به خود جلب کرده است. این کلینیک باداشتن پزشکان و متخصصان خانم، محیطی آرام و رضایت بخش را برای بانوان فراهم نموده است.شما می توانید برای دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر واژن از طریق لینک های ارتباطی موجود در سایت با کلینیک دکتر شیرین در ارتباط باشید!

دیدگاهتان را بنویسید