بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران

جراحی زیبایی زنان شامل تغییر شکل لابیا یا آلت تناسلی برای درمان برخی از مشکلات مانند ایجاد ناراحتی هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ، عدم توانایی پاکسازی تمام قسمت‌های فرج و احتمال عفونت‌های مختلف و همچنین جوانسازی و زیباسازی توسط بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران استفاده می‌شود. عدم مراجعه به بهترین دکتر زنان در تهران می‌تواند این جراحی زیبایی را دچار عوارضی چون عدم تقارن، باقی ماندن اسکار و حتی عفونت نماید.

برخی از افراد این جراحی را تنها به این دلیل انتخاب می‌کنند که از ظاهر اندام تناسلی خود ناراضی هستند. جراحی‌هایی که در ناحیه تناسلی انجام می‌شوند، به دلیل ارتباط مستقیمی که این ناحیه با سیستم تولیدمثل زنان دارد، بسیار حساس است و باید بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران یا شهرستان‌ها این کار را برایتان انجام دهد تا دچار عوارض ناخوشایندی مانند ایجاد اسکار و چسبندگی، عدم تقارن در ناحیه تناسلی، عفونت و … نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه بهترین جراح زیبایی در تهران را برای انجام این عمل‌های زیبایی پیدا کنید و این عمل شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟


The-best-female-beauty-doctor-in-Tehran

بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران کیست؟

تغییر شکل اندام تناسلی زنان که بسته به نوع و مکان تغییرات انواع مختلفی مانند لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و … را شامل می‌شود، با هدف تغییر اندازه و شکل قسمت‌های مختلف فرج انجام می‌شود. اگر در مورد ظاهر ناحیه تناسلی خود نگران هستید یا به فکر درمان‌های زیبایی در این ناحیه برای افزایش اعتمادبه‌نفس خود توسط بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن هستید، روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که باید آن‌ها را نزد کلینیک جراحی زیبایی زنان انجام دهید.

بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران متخصص زنانی است که علاوه بر دانش کامل در زمینه مشکلات زنان و توانایی درمان آن‌ها، در زمینه جراحی‌های زیبایی ناحیه تناسلی زنان نیز تخصص‌های لازم را کسب کرده است و به‌علاوه مهارت کافی برای انجام این کار را دارا می‌باشد. بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن کسی است که به تمام روش‌های نوین جراحی زیبایی زنان آشنا باشد و شما بتوانید به‌طور کامل به او اعتماد کنید و مطمئن باشید بهترین روشی که برای شرایط شما می‌باشد را انتخاب می‌کند.

 

همچنین باید با او احساس راحتی داشته باشید و جراح شما باید با مهارت‌های ارتباطی خوبی که دارد بتواند با شما ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کرده و با توجهی که به شما نشان می‌دهد، سؤالات شما را به‌طور دقیق گوش داده و به آن‌ها پاسخی واضح و کامل بدهد. همچنین باید تجربه خوبی در انجام عمل‌های مختلف زیبایی ناحیه تناسلی داشته باشد و بارها این عمل را انجام داده باشد تا شما مطمئن شوید که عمل‌های مورد نظر به‌طور صحیح و بدون عارضه یا با حداقل عوارض ممکن ایجاد می‌شود.

نحوه انتخب بهترین جراح زیبایی زنان در تهران چگونه است؟

اگر شما نیز به جراحی زیبایی ولوو واژینال اعم از لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، بازسازی واژن، جوانسازی واژن یا موارد دیگر فکر می‌کنید، در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. برای انتخاب بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران به خصوص در باید به موارد زیر توجه نمایید:

۱) با جستجوی عکس‌های قبل و بعد بهترین پزشک زیبایی زنان در وب‌سایت‌ها و بررسی‌های لازم برای لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، بازسازی واژن و جوانسازی واژن یک جراح آینده‌نگر پیدا کنید.

شما باید قبل از انتخاب یک جراح برای انجام این نوع عمل‌های زیبایی تحقیق کنید که آیا پزشک مورد نظر در روش خاصی که شما می‌خواهید انجام دهید، آموزش دیده و با تجربه هستند؟ آیا آن‌ها در شبکه‌های مجازی فعال‌اند یا وب‌سایتی دارند که دانش خود را از این روش نشان دهند؟ آیا می‌توانند مدرکی دال بر تخصص خود ارائه دهند؟ این موارد می‌توانند به دو شکل برای شما اثبات شوند.

اول اینکه عکس‌های قبل و بعد برای حداقل بالای ۱۰ بیمار به شما نشان داده شود و دوم اینکه مدارکی مانند گواهی تخصصی و گواهی‌های مرتبط به‌صورت مستند به شما نشان داده شود و مشخص گردد که جراح شما آموزش‌های لازم را توسط مربی‌های مرتبط دیده است و می‌تواند به‌عنوان بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران برای شما محسوب شود. توجه به این نکته مهم است که تخصص مورد نیاز صرفاً از شرکت در یک سخنرانی حاصل نمی‌شود. شما به مدرکی نیاز دارید که نشان دهد جراح حداقل یک دوره فشرده تخصصی در این زمینه را گذرانده است.

۲) یک قرار ملاقات حضوری یا مجازی با حداقل دو جراح مختلف بگذارید.

انتخاب بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن اصلاً کار ساده‌ای نیست و شما باید حتماً برای داشتن یک انتخاب صحیح به‌اندازه کافی وقت صرف کنید. شما می‌توانید با دو یا چند جراح که فکر می‌کنید بهترین هستند، در یکی از کلینیک جراحی زیبایی زنان به‌صورت حضوری یا مجازی قرار ملاقاتی ترتیب دهید. اگر این ملاقات حضوری باشد که پزشک بتواند یک معاینه فیزیکی از ناحیه فرج انجام دهد و بهتر شرایط شما را بسنجد، نتایج بهترین نیز حاصل خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید موارد مختلفی مانند نحوه برخورد، میزان تجهیزات، مکان فعالیت، میزان توجه پزشک و … که همگی از ویژگی‌های بهترین جراح زیبایی در تهران هستند را هنگام ملاقات حضوری به‌خوبی بسنجید. همچنین باید بررسی کنید که وقتی با پزشک صحبت می‌کنید، آیا ارتباط با او راحت است؟ آیا او به‌طور کامل احساسات شما، نتیجه مورد انتظار و آنچه را که می‌خواهید چه از نظر عملکردی و چه از نظر زیبایی‌شناختی به انجام برسانید، درک می‌کند؟

آیا درباره آناتومی، انتظارات معقول، بهبودی، بیهوشی و غیره صحبت می‌کند؟ درنهایت، آیا به‌اندازه کافی تجربه دارد که بتواند جراحی را در مطب خود، تحت بی‌حسی موضعی با سهولت بهبود، ایمن‌تر و کم‌هزینه‌تر (هم برای لابیاپلاستی و هم برای روش‌های بازسازی واژن) انجام دهد؟ پاسخ به این سؤالات بعد از ملاقات چند جراح می‌توان به شما در انتخاب بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن کمک نماید.

۳) آیا جراح شما صادقانه درباره خطرات احتمالی صحبت کرده تا به‌صورت آگاهانه برای انجام عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی تصمیم بگیرید؟

جراحان دقیق و باتجربه برای این جنبه مهم که اغلب نادیده گرفته می‌شود، به‌طور کامل زمان می‌گذارند، درحالی‌که جراحان بی‌تجربه یا کسانی که بیش‌ازحد عجله دارند و توجهی به شرایط بیمار ندارند، اغلب این موضوع را نادیده می‌گیرند و ممکن است با عدم آگاه کردن شما از عوارض و خطرات احتمالی بعد از عمل باعث ایجاد برخی مشکلات شوند.

۴) امور مالی مهم است و دستمزد بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران می‌تواند دیدگاهی از تجربه آن‌ها به شما بدهد.

جراحان باتجربه می‌دانند که عملاً تمام روش‌های جراحی کوچک کردن لابیا و سفت کردن واژن توسط شرکت‌های بیمه به‌عنوان عمل‌های زیبایی تلقی می‌شود و این مورد را از قبل به شما خواهند گفت تا بعداً دچار مشکلی برای پرداخت هزینه نداشته باشید. همچنین هرچه تجربه بهترین جراح زیبایی در تهران و یا شهر شما بیشتر باشد، احتمالاً تعرفه بالاتری هم دارد؛ اما به دلیل اینکه این نوع عمل‌ها بسیار حساس هستند، پیدا کردن بهترین پزشک زیبایی زنان حتی در صورت نیاز به پرداخت هزینه بیشتر ارزشش را دارد.

نکات مهم در مورد جراحی توسط بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران!

قبل از انتخاب روش مناسب برای زیباسازی ناحیه تناسلی خود توسط بهترین پزشک زیبایی واژن، موارد مهمی وجود دارند که باید در نظر داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

  • حواستان باشد که بعد از انجام این عمل‌های زیبایی جای زخم خواهید داشت. اگرچه بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران سعی می‌کند برش‌ها را بیشتر در نقاطی انجام دهد که از نظر ظاهری بعد از بهبود هیچ دیدی نداشته باشند. همچنین ممکن است جای زخم‌ها با گذشت زمان به میزان قابل‌توجهی محو شوند، اما باز هم وجود دارند.
  • نکته دوم این است که لابیاپلاستی واژن را کوچک‌تر یا تنگ‌تر نمی‌کند. این کار به عمل دیگری به نام واژینوپلاستی نیاز دارد که توجه داشته باشید در کلینیک جراحی زیبایی زنان که دارای بهترین جراح زیبایی در تهران و یا شهر خود باشند،جراحی خود را انجام دهید.
  • جراحی زیبایی معمولاً واجد شرایط مزایای تخفیف شرکت‌های بیمه درمانی نیست.
  • افراد سیگاری در معرض افزایش خطر عوارض ناشی از انجام این عمل‌های جراحی حتی توسط بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران هستند؛ بنابراین اگر در مورد انجام جراحی زیبایی جدی هستید، باید سعی کنید سیگار را ترک کنید.

مشکلات پزشکی در جراحی زیبایی از دید بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران

قبل از جراحی، شما باید طیف وسیعی از مسائل پزشکی را با بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن خود در میان بگذارید، ازجمله:

سلامت جسمانی

بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران حتماً در جلسه مشاوره قبل از انجام عمل‌های زیبایی مورد نظر یک معاینه فیزیکی کامل از شما انجام می‌دهد. معاینه به پزشک یا جراح شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا روش مورد نظر شما مناسب است یا بهتر است از روش دیگری برایتان استفاده شود؟

سابقه پزشکی

شما باید در طول جلسه مشاوره قبل از عمل به‌طور کامل سابقه پزشکی خود را در اختیار بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران قرار دهید؛ زیرا برخی شرایط مانند مصرف برخی داروها و جراحی‌هایی که در گذشته داشته‌اید، ممکن است بر تصمیم‌گیری در مورد نوع عمل تأثیر بگذارد و همچنین با توجه به سوابق پزشکی شما، نوع بیهوشی که به‌صورت کامل باشد یا به‌صورت موضعی، برایتان مشخص خواهد شد.

سابقه روان‌پزشکی

برخی از بهترین جراح زیبایی در تهران و یا شهرستان‌ها ممکن است پیشنهاد کنند که قبل از انجام جراحی زیبایی اندام تناسلی، مشاوره روان‌پزشکی دریافت کنید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا انتظارات واقع‌بینانه‌تری نسبت به انجام عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی زنان و نتایجی که قرار است اتفاق بیفتد، داشته باشید.

خطرات و عوارض احتمالی

همان‌طورکه قبلاً نیز به آن اشاره کردیم، مهم است که خطرات و عوارض احتمالی عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی زنان را درک کنید تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا جراحی زیبایی تناسلی برای شما مناسب است یا خیر؟

آماده‌سازی‌ها و مکمل‌ها

در مورد هر چیزی که به‌طور منظم مصرف می‌کنید یا اخیراً مصرف کرده‌اید، ازجمله داروهای بدون نسخه مانند روغن ماهی و مکمل‌های ویتامینی، حتماً به بهترین پزشک زیبایی زنان بگویید.

واکنش‌های گذشته به داروها

اگر تابه‌حال واکنش بد یا عارضه جانبی از هر دارویی ازجمله بیهوشی داشته‌اید، به جراح اطلاع دهید. این امر در انتخاب بهترین روش بیهوشی که خطری برایتان ایجاد نکند، به بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران کمک می‌کند.

آماده‌سازی برای جراحی

جراح شما دستورالعمل‌های دقیقی را در مورد کارهایی که باید در خانه انجام دهید تا برای جراحی آماده شوید، اعم از نحوه مصرف برخی داروها، رژیم غذایی و … به شما ارائه می‌دهد. برای مثال، ممکن است به شما توصیه شود که یک داروی خاص را مصرف کنید یا دوز داروی مورد مصرفتان را به مدت کوتاهی تا بعد از عمل زیبایی در صورت امکان تغییر دهید؛ بنابراین برای داشتن یک عمل زیبایی خوب با نتایج عالی، تمام دستورالعمل‌ها را به دقت دنبال کنید.

انواع روش‌های جراحی زیبایی ناحیه تناسلی در کلینیک جراحی زیبایی زنان

اخیراً، واژینوپلاستی به گروهی از جراحی‌های زیبایی تبدیل شده است که به‌عنوان روش‌های «جوان‌سازی واژن» و «بازسازی واژن» به بیماران ارائه می‌شود. جراحان پلاستیک و متخصصان زنان مجموعه‌ای از جراحی‌های بازسازی واژینوپلاستی را به بیماران عرضه می‌کنند و ادعا می‌کنند که مزایای بسیار زیادی ازجمله افزایش زیبایی، عزت نفس و اعتمادبه‌نفس و همچنین درمان برخی از مشکلات پزشکی و فیزیکی را دارند.

اندام تناسلی زنان به‌طور طبیعی دارای بخش‌های ظاهری مختلفی است که از نظر آناتومیک به‌مرور تغییر می‌کند و البته ظاهر واژن افراد با هم متفاوت است و به‌هیچ‌وجه نمی‌توان در این زمینه معیاری را برای صحیح بودن ظاهر اجزای مختلف ناحیه تناسلی در نظر گرفت. به تازگی برخی از جراحان برای “جوانسازی واژن” و سایر جراحی‌های واژن جهت جایگزینی اسکالپل سنتی یا استفاده از چاقوی جراحی برای انجام عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی از فناوری لیزر استفاده می‌کنند که نتایج بهتری را نیز برای فرد ایجاد خواهد کرد.

پزشکانی که در کلینیک جراحی زیبایی زنان ما، که با تجربه چندین ساله در زمینه این نوع عمل‌ها مشغول به فعالیت هستند، روش‌های مختلف «جوان‌سازی واژن» را به بیماران خود ارائه می‌دهند. در اینجا چند نمونه از روش‌های “جوان‌سازی واژن” را برایتان توضیح خواهیم داد:

ترمیم پرده بکارت

پرده بکارت، بافت نازک ورودی واژن است که معمولاً در اولین باری که زن رابطه جنسی کامل و نفوذی را تجربه می‌کند، پاره می‌شود و از بین می‌رود؛ اما گاهی ممکن است به دلایل مختلف دیگر مانند انجام برخی فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین بخصوص ورزش‌های پرشی، سقوط، انجام تست پاپ اسمیر و معاینات فیزیکی پزشکی و … این پرده از بین برود.

ازآنجایی‌که برای بسیاری از افراد بخصوص در جوامع مذهبی، وجود این پرده تا شب عروسی مهم است، اگر به دلایل گفته شده پرده بکارت از بین برود، بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران می‌تواند این مشکل را با انجام نوعی عمل جراحی به نام هیمنوپلاستی برطرف کند. در جراحی هیمنوپلاستی، پرده بکارت برای تقلید از حالت اولیه و باکرگی فرد، قبل از اینکه زن از نظر جنسی فعال باشد، توسط بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن ترمیم می‌شود. به دلیل اعتقادات مذهبی قوی پیرامون اهمیت باکرگی در برخی فرهنگ‌ها، این موضوع یکی از بحث‌برانگیزترین جراحی‌های زیبایی واژن است.

رفع کلیتورال

برخی از جراحان زیبایی زنان در تهران و یا سایر شهرها روشی به نام کلاهک کلیتورال را برای بیمارانی که به آن نیاز دارند، انجام می‌دهند که بافتی را که معمولاً کلیتوریس را می‌پوشاند و علاوه بر تأثیر منفی بر اعتمادبه‌نفس و روابط عاطفی مشکلاتی مانند عدم لذت جنسی و … را ایجاد می‌کند را از بین می‌برد.

تقویت نقطه G

برخی از کارشناسان معتقدند دیواره جلویی واژن که دارای نقطه‌ای به نام نقطه G است، عصب‌های تحریک‌پذیر زیادی برای داشتن یک رابطه جنسی عالی دارد. درواقع این نقطه، یک محل تحریک ویژه و بسیار حساس برای برانگیختگی و ارگاسم زنان است.

ممکن است با افزایش سن به دلیل میزان کاهش کلاژن (نوعی پروتئین در پوست که به آن خاصیت ارتجاعی می‌دهد) تغییراتی در این نقطه ایجاد شود که نتواند فرد را به لذت قبلی برساند. روش تقویت نقطه G شامل تزریق کلاژن از طریق فیلرها و اسید هیالورونیک به دیواره جلویی واژن است که از نظر تئوری برای افزایش لذت انجام می‌شود.

بلافاصله پس از جراحی زیبایی اندام تناسلی

پس از انجام هرگونه عمل زیبایی برای اندام تناسلی، ممکن است علائم زیر را تجربه کنید:

  •  کبودی و تورم
  •  بی‌حسی احتمالی
  •  درد و ناراحتی
  •  پوشیدن پانسمان یا بانداژ

عوارض جراحی زیبایی تناسلی از دیدگاه بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن

هر نوع جراحی به احتمال بسیار درجاتی مختلفی از خطر را به همراه دارد. برخی از عوارض احتمالی جراحی زیبایی تناسلی عبارت‌اند از:

  •  خطرات بیهوشی عمومی ازجمله واکنش آلرژیک که ممکن است (به‌ندرت) کشنده باشد
  •  خطرات ناشی از جراحی مثل خونریزی یا عفونت
  •  اسکارهایی که ممکن است شدید، برجسته، قرمز و خارش‌دار باشند
  •  ناهمواری لابیاها ممکن است متقارن نباشند
  •  تغییر رنگ دائمی در لابیاها
  •  آسیب عصبی به لابیا یا آلت تناسلی، ازجمله از دست دادن دائمی حس
  •  شکل نامنظم آلت تناسلی به دنبال انتقال چربی
  •  ناتوانی جنسی (هرگونه ناتوانی در ایجاد نغوظ یا حفظ آن)
  •  مرگ بافت در امتداد زخم یا از دست دادن پوست
  •  انجام جراحی‌های دیگر برای درمان عوارض

هرچند فهرست فوق کامل نیست. به‌عنوان‌مثال، سابقه پزشکی یا سبک زندگی شما ممکن است شما را در معرض خطر عوارض خاصی قرار دهد. بنابراین جهت اطلاعات بیشتر بهتر است با بهترین جراح زیبایی در تهران و یا شهر خود صحبت کنید.

بعد از جراحی زیبایی اندام تناسلی چه مراقبت‌هایی لازم است؟

بهبودی پس از انجام عمل جراحی ممکن است حداقل شش هفته طول بکشد. موارد مورد نیاز برای مراقبت بعد از عمل، توسط جراح به شما ارائه می‌شود. با این حال پیشنهادات کلی خودمراقبتی شامل موارد زیر است:

  • تمامی دستورالعمل‌های مرتبط با اقدامات مراقبتی از زخم‌های خود را دنبال کنید.
  • برای چند هفته پس از انجام عمل فالوپلاستی، از وزنه‌های آلت تناسلی مطابق دستور استفاده کنید.
  • حداقل به مدت شش هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.
  • بروز هرنوع خونریزی یا درد‌های شدید و ناتوان کننده و یا هر علامت غیرعادی را به جراح خود گزارش دهید.

چشم‌انداز بلندمدت پس از جراحی زیبایی توسط بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران

جای زخم دائمی خواهد بود، اما باید به‌مرورزمان محو شود. بهبود اسکارها ممکن است حدود یک سال یا بیشتر طول بکشد. نتایج لابیاپلاستی دائمی است و اگر از انتقال چربی برای پهن کردن آلت تناسلی استفاده شود، این امر دائمی نیست و به‌مرورزمان ناپدید می‌شود، زیرا بدن تمایل دارد حدود ۵۰ درصد چربی تزریق شده را باز جذب کند. ممکن است نیاز به تزریق بالا باشد.

جایگزین‌های جراحی زیبایی از دید بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران

اکثر افراد به دلیل ناراضی بودن از ظاهر اندام تناسلی خود، جراحی زیبایی را انتخاب می‌کنند. اگر در مورد ظاهر اندام تناسلی خود نگران هستید، صحبت با یک مشاور یا روانشناس ممکن است به شما کمک کند بر نگرانی‌های خود غلبه کنید و تصمیم بگیرید که خودتان را آن‌گونه که هستید دوست داشته باشید. ممکن است پزشک متخصص به شما اقدامات زیبایی زنان با کمک لیزر، آراف واژینال یا التراسوند را پیشنهاد نماید.

جراحی لابیاپلاستی توسط بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران

این عمل نیز باید توسط بهترین پزشک زیبایی زنان تهران انجام شود تا نتایج قابل قبولی را به شما هدیه کند. معمولاً از این روش برای کاهش اندازه لابیای مینور (لب‌های داخلی) در واژن استفاده می‌کنند. همچنین ممکن است از بی‌حسی عمومی یا موضعی مانند روش‌های دیگر برای لابیاپلاستی استفاده شود. جراح بافت ناخواسته را برمی‌دارد و لابیا را به‌اندازه و شکل دلخواه تغییر می‌دهد. در روش دیگر، یک بخش گوه‌ای شکل از لابیا برداشته می‌شود. برخی از جراحان برای کاهش خونریزی به‌جای اسکالپل از لیزر استفاده می‌کنند. گاهی اوقات نیز، لابیاپلاستی برای کاهش اندازه لابیای ماژور (لب‌های خارجی) انجام می‌شود.

برخی از زنان طبق پیشنهاد بهترین پزشک زیبایی عمل لابیاپلاستی و سفت کردن واژن (واژینوپلاستی) را به‌طور هم‌زمان انجام می‌دهند. توجه داشته باشید درحالی‌که جراحی بافت‌های واژن توسط عمل‌های زیبایی نزد بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن باعث سفت کردن بافت واژن می‌شود؛ اما این شرایط به‌خودی‌خود نمی‌تواند تضمین کننده افزایش واکنش‌ها و لذت جنسی باشد، زیرا میل، برانگیختگی و ارگاسم واکنش‌های پیچیده و بسیار شخصی هستند که به همان اندازه که به عوامل احساسی، معنوی و بین فردی بستگی دارد، به فیزیک بدن نیز مربوط می‌شود.

جراحی ترمیمی در قیاس با جراحی زیبایی

برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه متوجه شوید باید واژینوپلاستی یا لابیاپلاستی را در نظر بگیرید، مهم است که تفاوت بین جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی را به‌خوبی درک کنید. البته در صورت مراجعه به بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران، پزشک نیز در جلسه مشاوره قبل از عمل در مورد اینکه کدام روش‌ها برای شما مفید است و آیا نیاز به انجام چند روش هم‌زمان دارید یا خیر، صحبت می‌کند. به‌طورکلی جراحی ترمیمی عملکرد بخشی از بدن را بهبود می‌بخشد، درحالی‌که جراحی زیبایی به‌طور کامل آناتومی طبیعی را تغییر می‌دهد.

شما می‌توانید این شرایط را مانند عمل بینی در نظر بگیرید. یک جراح می‌تواند حفره‌های داخلی بینی را بدون نیاز به عمل‌های نیمه تهاجمی و تهاجمی بازسازی کند تا به شما کمک کند بهتر نفس بکشید یا شکل بینی را تنها به خاطر ایجاد ظاهری زیباتر تحت جراحی قرار دهد. همچنین برخی از روش‌های واژینوپلاستی در ابتدا به‌عنوان جراحی‌های ترمیمی برای ترمیم نقایص مادرزادی در زمانی که واژن ناقص یا کوتاه باشد و یا وجود نداشته باشد (مانند آژنزی واژن) انجام می‌شده است.

به‌طوری‌که بعد از انجام این روش‌ها برای افراد مبتلا به نقایص مادرزادی در ناحیه واژن مانند بسته بودن واژن، مشکلات مختلف مانند عدم خروج ترشحات و خون قاعدگی برطرف می‌شد و در حال حاضر نیز این عمل‌ها انجام می‌شود.

خطرات واژینوپلاستی و لابیاپلاستی از نظر بهترین دکتر زیبایی در تهران

میزان رضایت طولانی‌مدت زنان و میزان عوارض ناشی از واژینوپلاستی و لابیاپلاستی تاکنون به‌طور دقیق مشخص نشده است و این موارد تا حد زیادی به انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران بستگی دارد. اگر شما روش‌های زیباسازی ناحیه واژینال را نزد بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران در یک مرکز تخصصی زنان معتبر مانند مرکز ما انجام دهید، احتمال بروز عوارض و خطرات به حداقل می‌رسد؛ اما درصورتی‌که این عمل‌ها نزد متخصصان بی‌تجربه و در مکان‌های نامناسب انجام شود، خطرات زیادی شما را تهدید می‌کند. ازجمله این خطرات عبارت‌اند از:

  • عفونت
  • تغییرات دائمی در احساس در ناحیه واژن (این حالت به دلیل آسیب‌های عصبی ناشی از مهارت پایین جراح انجام دهنده عمل زیبایی اتفاق می‌افتد.)
  • درد مداوم یا درد هنگام نزدیکی
  • ایجاد جای زخم یا اسکار
  • بدشکلی و عدم تقارن در ناحیه تناسلی، باز هم به دلیل مهارت پایین جراح انجام دهنده

بهترین توصیه برای زنانی که قصد جراحی اندام تناسلی را دارند این است که با بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران در جلسه مشاوره به‌طور کامل در مورد احساسات و نگرانی‌های خود در مورد اندام تناسلی و همچنین انتظارات خود از جراحی و هر گزینه غیر جراحی ممکن صحبت کنید. به‌عنوان‌مثال، تمرینات هدفمند شبه کگل می‌تواند عضلات ضعیف و شل واژن را تقویت کند و برانگیختگی جنسی را افزایش دهد و مشاوره می‌تواند مسائل مربوط به عزت نفس و اعتمادبه‌نفس جنسی را حل کند.

به همین دلیل گاهی با تدبیر همین نکات ساده از طرف پزشک ممکن است شما بتوانید مشکلتان را حل کنید و حتی نیازی به جراحی زیبایی در ناحیه واژن نداشته باشید. برخی از سؤالاتی که باید در جلسه مشاوره از بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن خود بپرسید، عبارت‌اند از:

  • خطرات و عوارض کوتاه‌مدت و بلندمدت جراحی مورد نظر چیست؟
  • مزایای روش پیشنهادی توسط بهترین پزشک زیبایی زنان چیست؟
  • آیا بعد از جراحی میزان احساس در واژن یا کلیتوریس کاهش پیدا می‌کند؟
  • آیا جراحی بر توانایی شما برای ارگاسم تأثیر می‌گذارد؟
  • آیا محدودیتی برای استفاده از محصولات بهداشتی زنانه مانند تامپون پس از جراحی وجود دارد؟
  • آیا جراحی واژینال می‌تواند بر بارداری و زایمان در آینده تأثیر بگذارد؟
  • آیا انتظارات شما از جراحی واقع‌بینانه است؟
  • گزینه‌های غیر جراحی برای رسیدن به اهداف مورد نظر چیست؟

سخن آخر

همان‌طورکه ملاحظه کردید، روش‌های مختلفی برای زیباسازی ناحیه واژن وجود دارد که بسته به شرایط و انتظارات شما، بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران یکی از مناسب‌ترین روش‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. این روش‌ها می‌توانند موارد مختلفی مانند عدم تقارن در ناحیه تناسلی، بدشکلی اندام هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ، عدم توانایی رعایت بهداشت فردی مانند پاکسازی در تمام قسمت‌های واژن، درد هنگام اصطکاک در برخی از نقاط و … را برطرف کنند.

با این حال باید توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید نتایج خوبی از این روش‌ها بگیرید حتماً باید به جراحی مراجعه کنید که تجربه و توانایی لازم برای انجام این عمل‌های زیبایی را داشته باشد تا خطر و عارضه‌ای شما را تهدید نکند. همچنین برای ایجاد نتایج بهتر لازم است که تمامی دستورالعمل‌های جراح خود در مورد قبل و بعد از عمل را موبه‌مو اجرا کنید.

خوشبختانه در کلینیک جراحی زیبایی زنان ما، بهترین جراح زنان در تهران فعال هستند که می‌توانند با کمک تجهیزات بروز دنیا و مهارت و تجربه‌ای که در این زمینه دارند، بهترین مشاوره را به شما داده و روشی عالی را برایتان انجام دهند. جهت گرفتن مشاوره یا نوبت حضوری می‌توانید از شماره تماس‌های موجود در بخش تماس با ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید