برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم

“برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟” “برای تیرگی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟” این سوالات پرتکرارترین پرسش هایی هستند که افراد پیش از انجام عمل لیزر به دنبال جواب آن هستند؛ چراکه انتخاب بهترین دکتر لابباپلاستی در تهران در نتایج حاصل از عمل تاثیر بسیاری دارد. لیزر رحم یکی از روش های نوین زیبایی ناحیه تناسلی بانوان است که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در صورتی که شما نیز متقاضی انجام لیزر واژن هستید، همراه ما باشید تا به پاسخ سوال برای “لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟” دست پیدا کنید.


Which-doctor-should-we-see-vaginal-laser

آنچه در این مقاله می خوانید :

لیزر واژن چگونه انجام می شود و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

پیش از آن که بررسی سوال برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ بپردازیم، لازم می دانیم تا شما کاربران گرامی را با نحوه انجام این نوع عمل جراحی زیبایی آشنا سازیم. کسب اطلاعات بیشتر من باب این موضوع و آشنایی با حساسیت انجام عمل زیبایی واژن باعث می شود که شما برای پاسخ به سوال برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ مصمم تر شوید و در نتیجه به یک پزشک متخصص ماهر مراجعه کنید.
در همین ابتدای مقاله می بایست اشاره کنیم که اعمال زیبایی واژن با وجود حساسیتی که دارند، چنانچه توسط یک پزشک باتجربه انجام شوند، مشکلی برای افراد به وجود نمی آورند. عمل تنگ کردن واژن با لیزر و یا عمل رفع تیرگی واژن تحت بی حسی موضعی و بدون درد و خونریزی در مدت کوتاهی انجام می شوند. گفته می شود که لیزر واژن نه تنها باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد می شود، بلکه برخی از مشکلات آن ها را اعم از خشکی واژن، بی اختیاری ادرار و آتروفی را نیز درمان می کند.
بسیاری از بانوان به دلیل تعدد زایمان، بالا رفتن سن و کاهش قابلیت انعطاف پذیری واژن، تغییرات ناگهانی در وزن و… دچار گشادی واژن می گردند. گشادی واژن با عوارضی همچون اختلال در رابطه جنسی همراه است. به طور معمول این دسته از افراد به فکر انجام عمل واژینوپلاتی می افتند. واژینوپلاستی در واقع همان عمل تنگ کردن واژن است که امروزه با استفاده تکنولوژی دستگاه های لیزر به راحتی امکان پذیر می باشد.
تنگ کردن واژن با لیزر یک روش غیرتهاجمی است که در طی آن سلول های قدیمی از بین می روند و ترمیم سلول های جدید تحریک می گردد. به صورتی که عمق دیواره رحم هیچ آسیبی نمی بیند و فرد دچار خونریزی نمی شود.
پرتوهای ساطع شده از لیزر مونالیزا کلاژن سازی را تحریک کرده و رشد رشته های الاستین را در واژن افزایش می دهند. بدین ترتیب لیزر در یک تا چند جلسه به رفع افتادگی و خشکی واژن کمک می کند. در پی این امر فرد رضایت بیشتری را در روابط جنسی خود تجربه می کند.
سفید کردن واژن با لیزر یکی دیگر از خدماتی است که پزشکان با استفاده از لیزر مونالیزاتاچ ارائه می دهند. این روش درمان را می توان همزمان تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر انجام داد. لیزر بدون ایجاد هیچگونه درد و ناراحتی انجام می شود و با توجه به درجه تیرگی واژن در طی چند جلسه نتایج خوبی را به همراه دارد. اکنون که با چگونگی انجام اعمال زیبایی واژن آشنا شده اید، ادامه مقاله را مطالعه کنید تا پاسخ پرسش برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ را دریابید.

 

دکتر لیزر واژن چه تخصصی دارد و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

پاسخ به سوال برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ و یا دکتر لیزر رحم چه تخصصی دارد؟ برای بسیاری از افراد ساده به نظر می رسد. این عمل زیبایی و بسیاری دیگر اعمال زیبایی نواحی تناسلی اعم از پرینورافی، لابیاپلاستی و… توسط پزشک و جراح متخصص زیبایی زنان انجام می شوند.
شاید برایتان جالب باشد اما بسیاری با وجود این که پاسخ سوال برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ را می دانند، به مراکز نامعتبر و افراد بی تجربه در این زمینه مراجعه می کنند. دو مورد از مهمترین ویژگی های یک متخصص و جراح زنان خوب به شرح زیر هستند.

• پزشک می بایست تخصص و تجربه کافی در جراحی زیبایی زنان را داشته باشد.
• یک جراح متخصص خوب می بایست به دانش روز دنیا آگاه باشد تا بتواند، از روش های جدید برای انجام اعمال زیبایی ناحیه تناسلی استفاده کند.

بسیاری از افراد به ویژه در انجام رفع تیرگی واژن با لیزر تصور می کنند که این کار به معاینه و نظارت پزشک نیاز ندارد؛ در حالی که متقاضیان همه انواع اعمال زیبایی بایستی به کلینیک های دارای اعتبار و مجوز که زیر نظر پزشک متخصص زنان اداره می شوند، مراجعه نمایند. دکتر متخصص زنان ابتدا شرایط مراجع را به دقت بررسی می کند و سپس بهترین راه درمان را برای وی پیشنهاد می دهد. بدین ترتیب فرد با عوارض پوستی و عفونی بعد از لیزر مواجه نمی شود. حال که می دانیم برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ بهتر است تا با ویژگی های این روش بیشتر آشنا شویم تا در صورت نیاز جهت انجام آن اقدام نماییم.

 

تاثیر رابطه جنسی بر گشادی واژن چیست؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که رابطه جنسی به مرور زمان منجر به شل و گشاد شدن واژن می شود که این باور کاملا غلط است. تاثیرگذارترین عاملی که سبب گشادی واژن می شود، افزایش سن و از بین رفتن انعطاف بافت ناحیه می باشد. با گذشت زمان بافت همه قسمت های بدن دچار پیری می شوند و واژن نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. ناگفته نماند که برخی عوامل در بروز زودرس پیری نقش دارند.
از جمله این موارد می توان به مصرف دخانیات، کمبود ویتامین های لازم برای بدن و سبک زندگی غلط اشاره کرد. متاسفانه بسیاری از افراد امروزه به ورزش اهمیت نمی دهند. این در حالی است که ورزش می تواند، باعث انعطاف عضلات واژن، لگن و رحم شده و از بروز گشادی واژن جلوگیری نماید. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که داشتن رابطه جنسی منظم نه تنها سبب گشادی واژن نمی شود، بکله در افزایش زیبایی این ناحیه تاثیرگذار است.

 

مزایای لیزر واژن چیست و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

لیزر واژن تاثیر زیادی در افزایش رضایت از زندگی می گذارد. به صورتی که افراد بعد از لیزر در انجام فعالیت های روزمره خود پویاتر شده و رضایت بیشتری را در رابطه جنسی خود احساس می کنند. فراموش نکنید؛ شما تنها زمانی قادر به بهره مندی از مزایای لیزر واژن می باشید که نزد متخصص باتجربه ای رفته باشید. این جا است که اهمیت پاسخ به سوال برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ نمایان می گردد. در قسمت زیر به برخی از مزایای لیزر تنگ کننده و رفع تیرگی واژن اشاره می کنیم.

• افزایش اعتماد به نفس در پی جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی
• رفع درد و ناراحتی در حین رابطه جنسی
• بهبود تحریک پذیری واژن
• از بین رفتن مشکل کنترل ادرار
• از بین رفتن خشکی واژن
• متعادل نمودن PH واژن

 

عوارض لیزر واژن چیست و برای لیزر واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

پیش از این بارها اشاره کردیم که لیزر رحم با دستگاه مونالیزاتاچ هیچگونه عارضه ای را به همراه ندارد. اما دقت داشته باشید که لیزر واژن می بایست توسط جراح و متخصص زنان تشخیص داده و اجرا شود. خطرات و عوارض ناگوار احتمالی تنها در صورتی ایجاد می شوند که متقاضیان در انتخاب پزشک موفق عمل نکرده باشند و به کلینیک های بدون مجوز و غیرحرفه ای مراجعه کرده باشند. افراد بعداز لیزر واژن ممکن است که دچار عوارض جزئی موقتی شوند که بعد از مدتی از بین می روند. از جمله این موارد می توان به سوزش، بی حسی و درد خفیف اشاره کرد.

 

لیزر واژن به چه کسانی توصیه می شود و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ زمانی که شما برای انجام لیزر رحم نزد پزشک و جراح متخصص زنان می روید، وی تمامی شرایط شما را بررسی می کند تا از مفید بودن روش لیزر واژن برای شما اطمینان حاصل نماید. پزشک متخصص این روش را برای همه افراد با شرایط مختلف انجام نمی دهد. به عنوان مثال بانوانی که قصد دارند تا چند ماه آینده حامله شوند، بهتر است که عمل لیزر تنگ کننده واژن را به بعد از دوران حاملگی موکول کنند.
قبل از پرسش برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که آیا امکان انجام اعمال زیبایی واژن برای دختران باکره نیز وجود دارد؟ بسیاری از عمل های ناحیه تناسلی مانند لابیاپلاستی، تزریق ژل و لیزر رفع تیرگی واژن برای دختران انجام می شود؛ اما در لیزر و یا لیفت واژن که با هدف تنگ کردن آن صورت می گیرد، امکان آسیب به پرده بکارت وجود دارد. به علاوه این که دختران در سن پایین و قبل از زایمان با این مشکل مواجه نمی شوند. پس نیازی به انجام آن ندارند.
همچنین افرادی که دارای اختلال در سیستم ایمنی بوده و یا با اختلالات ویروسی و پوستی ناحیه تناسلی دست و پنجه نرم می کنند، نباید از این روش استفاده کنند؛ زیرا لیزر بافت واژن را تحریک کرده و بیماری آن ها را تشدید می نماید. معمولا لیزر برای افرادی با شرایط زیر مناسب است.

• بانوانی که به علت زایمان های طبیعی زیاد به افتادگی واژن و رحم دچار شده اند.
• افرادی که به دلیل شل شدن عضلات ناحیه تناسلی و ادراری قادر به کنترل خود نیستند.
• افرادی که از خشکی واژن رنج می برند.
• کسانی که به علت تیرگی واژن اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.
• افرادی که به علت بالا رفتن سن قصد جوان سازی نواحی تناسلی خود را دارند و دخانیات مصرف نمی کنند.

 

لیزر واژن برای عفونت امکان پذیر است و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

لیزر واژن برای عفونت یک راه درمانی جدید است که امروزه بسیار به گوش می خورد. به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله مختصرا به آن اشاره کنیم. دستگاه لیزر مونالیزاتاچ دارای قابلیت استریل نمودن فضای دستگاه تناسلی بانوان می باشد و از این طریق لیزر واژن برای عفونت انجام می شود.
افراد می بایست توجه داشته باشند که لیزر واژن برای عفونت تنها مخصوص عفونت هایی با عامل قارچ و باکتری می باشد. به این معنا که بیماری هایی با منشا ویروس همچون زگیل یا تبخال تناسلی از این روش قابل درمان نمی باشند. بانوان قبل از لیزر واژن برای عفونت می بایست از باردار نبودن خود اطمینان حاصل نموده و به انجام تست پاپ اسمیر بپردازند.
لیزر واژن برای عفونت در یک تا چند جلسه عفونت را از بین می برد و همچنین در جوان سازی واژن موثر است. در نتیجه لیزر واژن برای عفونت، علائمی مانند خارش، سوزش، ترشحات بد بو و… از بین می روند و همچنین انعطاف را به عضلات واژن باز می گرداند. اکنون شاید برایتان این سوال به وجود آید که جهت درمان عفونت برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ در پاسخ می بایست به جراح و متخصص زنان اشاره کنیم که با بررسی شرایط شما به درمان و لیزر واژن برای عفونت می پردازد.

نکات مهم قبل و بعد از لیزر واژن

هدف ما از پاسخ دادن به پرسش برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟، افزایش آگاهی شما من باب اهمیت انتخاب بهترین متخصص و جراح زنان می باشد. زمانی که شما به یک کلینیک معتبر و نزد یک پزشک متخصص باتجربه مراجعه کرده باشید، نکات مهم قبل و بعد لیزر واژن را به شما گوشزد می نماید. بالعکس زمانی که شما به مراکز غیرمعتبر مراجعه می کنید، پزشک شرایط شما را بررسی نمی کند که در چنین شرایطی احتمال بروز عوارض بالا می رود. در قسمت زیر برخی از نکات مهم لیزر رحم را بر می شماریم.

• انجام دادن تست پاپ اسمیر و یا معاینات لگن ضروری می باشد.
• به مدت ۱۵ روز بعد از لیزر واژن از مقاربت جنسی بپرهیزید.
• بهتر است که لیزر واژن را یک هفته بعد از اتمام دوره قاعدگی خود انجام دهید.
• توصیه می شود که فرد تا مدتی از انجام دادن فعالیت های سنگین و ورزش خودداری نمایند.
• ماندگاری لیزر واژن کمتر از دو سال می باشد. به همین دلیل تمدید آن بعد از یک سال لازم بوده و به افزایش میزان تاثیرگذاری کمک می کند.
• گاهی پزشک متخصص برای رفع علائم خفیف بعد از لیزر قرار دادن پدهای یخ یا داروهای آنتی بیوتیک را تجویز می کند. توجه داشته باشید که انجام دادن هر عملی بدون توصیه پزشک اشتباه است.
• لیزر واژن می بایست ۳ تا ۵ ماه بعد از زایمان با مشورت با پزشک صورت می گیرد.

 

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای متقاضیان لیزر واژن از اهمیت بالایی برخوردار است. هزینه جراحی تنگ کردن واژن با لیزر با توجه به مزایا و نتایج بی نظیری که به همراه دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. از همین رو افراد زیادی امروزه جهت انجام لیزر واژن اقدام می کنند. ناگفته نماند که بی خطر بودن این روش نیز دلیل محبوبیت آن است. توجه داشته باشید که خدمات شرکت های بیمه ای هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر را پوشش نمی دهند و آن را نوعی عمل زیبایی تلقی می کنند.
عوامل بسیاری وجود دارند که در تعیین هزینه جراحی تنگ کردن واژن با لیزر موثر می باشند. از جمله این موارد می توان به میزان تبحر پزشک، خدمات کلینیک، تعداد جلسات لازم برای لیزر واژن و… اشاره نمود. لازم به ذکر است که هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر در مقایسه با عمل جراحی تنگ کردن واژن بسیار کم بوده و میزان اثرگذاری آن بالا است. لذا پیشنهاد می کنیم که نگران هزینه جراحی تنگ کردن واژن با لیزر نباشید و برای انجام آن به یک کلینیک معتبر و متخصص زنان باتجربه و با قیمت استاندارد مراجعه کنید.

 

تفاوت لیزر واژن و جراحی تنگ کننده واژن

تنگ کردن واژن امروزه با استفاده از دو روش جراحی و غیرجراحی امکان پذیر می باشد. در قسمت های بالا راجع به روش غیرتهاجمی تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر به نکات ارزنده ای اشاره کردیم و متوجه شدیم که برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم. اکنون قصد داریم تا بررسی تفاوت این روش با روش جراحی بپردازیم. جراحی تنگ کننده واژن اصطلاحا تحت عنوان پرینورافی شناخته می شود. همانطور که می دانید میزان تهاجم در روش های جراحی بالاتر است و به دنبال آن به مراقبت بیشتر و دوره نقاهت طولانی تری احتیاج دارد.
توجه داشته باشید؛ با وجود این که پرینورافی تهاجم بیشتری دارد و در طی آن پرینه به برش و بخیه احتیاج دارد، عمل دشواری نبوده و در صورتی که توسط یک پزشک جراح زنان با تجربه صورت گیرد، عوارضی را به همراه نخواهد داشت. این جراحی معمولا تحت بیهوشی عمومی و در مواردی با استفاده بی حسی صورت می گیرد. همچنین نیازی به بستری شدن و ماندن در بیمارستان ندارد.
لیزر واژن بدون ایجاد برش و خونریزی و با هدف تحریک کلاژن سازی صورت می گیرد و نتایج آن بعد از چند جلسه نمایان می شود. این در حالی است که فرد بلافاصله پس از جراحی پرینورافی و بعد گذراندن دوره بهبودی نتیجه را مشاهده می کند. به طور کلی این دو روش یک هدف را دنبال می کنند و نمی توان یکی را به دیگری ارجحیت داد. افراد با مشکل گشادی واژن می بایست به جراح و متخصص زنان مراجعه کرده و انتخاب روش تنگ کردن واژن را به او بسپارند. پزشک با ارزیابی شرایط مراجع و درجه مشکل وی، بهترین راه درمان را بر می گزیند.

 

برای تیرگی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای تیرگی واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ این سوال یکی از رایج ترین پرسش هایی است که بعد از برای لیزر رحم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ بسیار شنیده می شود. همانطور که در پاسخ به سوال برای لیزر واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم، اشاره کردیم که افراد می بایست به متخصص و جراح زنان مراجعه کنند، در جواب “برای تیرگی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟” نیز متخصص زنان را پیشنهاد می کنیم.
اما دانستن این نکته ضروری است که تیرگی واژن ممکن است، دلایل مختلفی را به همراه داشته باشد و لازم باشد که متخصص زنان، مراجعین را به پزشکان دیگری نیز ارجاع دهد. در مواقعی که تیرگی واژن دلایلی همچون اختلالات هورمونی، بیماری های کبدی، کم کاری تیروئید و از این دسته مشکلات داشته باشد، رفع تیرگی واژن با لیزر نمی تواند، موثر واقع گردد.
در چنین مواقعی جهت پاسخ به افرادی که می پرسند، برای تیرگی واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ می بایست متذکر گردیم که چنانچه شما با بیماری های مذکور دست و پنجه نرم می کنید، بایستی ابتدا به درمان آن نزد متخصص مربوطه پرداخته و سپس برای لیزر واژن به متخصص و جراح زنان مراجعه نمایید.

 

کاربردهای دیگر دستگاه لیزر واژن چیست و برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای لیزر واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ “برای تیرگی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟” همه افرادی که این سوال ها برایشان ایجاد می شود، تنها با هدف سفیدی و تنگ کردن واژن به سراغ متخصص نمی روند. شاید برایتان جالب باشد؛ اما دستگاه لیزر مونالیزاتاچ برای اصلاح فرم لابیاها نیز استفاده می شود. در لابیاپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ جراح متخصص زنان به بهبود شکل ظاهری لابیاهای چروک و یا بزرگ می پردازد.
این روش با استفاده بی حسی موضعی انجام می شود و فرد در طی آن با درد و خونریزی مواجه نمی شود. همچنین دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. فیبر نوری و حرارتی استفاده شده در لیزر قسمت های اضافی لابیا را برش می دهد و محل برش را می بندد. به صورتی که لابیاپلاستی با لیزر به بخیه نیاز پیدا نمی کند. زمانی که شما به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص زنان ماهر مراجعه می کنید، پزشک از روش های نوین و تکونولوژی های روز دنیا برای افزایش زیبایی شما استفاده می کند.

 

آیا به غیر از لیزر واژن راه دیگری برای تنگ کردن واژن وجود دارد؟

در قسمت های پیشین از روش لیزر به عنوان یک روش زیبایی ناحیه تناسلی نام بردیم و گفتیم که باید برای لیزر واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم. در این قسمت قصد داریم تا به اعمال زیبایی دیگری که توسط متخصص زنان برای تنگ کردن واژن و افزایش زیبایی آن استفاده می شود، اشاره کنیم. هر کدام از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و ما نمی توانیم، یکی از آن ها به عنوان بهترین راه انتخاب کنیم. تنها کافی است که شما بهترین پزشک متخصص را انتخاب کرده و روند درمان را به او بسپارید.

• استفاده از نخ لیفت؛ گاهی پزشک بسته به شرایط مراجع از نخ لیفت جذبی برای تنک گردن واژن استفاده می کند. این ها قابلیت جذب شدن دارند و همچنین کلاژن سازی را در نواحی واژن تحریک می کنند. بدین ترتیب هرچند که این روش موقتی می باشد؛ اما با گذشت زمان افتادگی واژن را از بین می برد.
• تزریق ژل و چربی؛ تزریق ژل با پایه هیالورونیک اسید و یا لیپید بدن خود شخص، به نواحی واژن و لابیاها باعث از بین رفتن چین و چروک و افزایش انعطاف بافت این ناحیه می گردد و از این طریق علاوه بر زیبایی نواحی تناسلی در تنگ کردن واژن نیز موثر است.

سخن آخر

تیم تحریریه ما در این مقاله به بررسی لیزر واژن و برخی دیگر از اعمال زیبایی واژن پرداخته و به سوالات رایجی نظیر “برای تیرگی واژن به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ و “برای لیزر واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟”” پاسخ داده است. مهمترین نکته در انجام اعمال زیبایی واژن و ناحیه تناسلی، مراجعه به یک پزشک متخصص زنان خوب می باشد. شما با مراجعه به یک مرکز تخصصی می توانید، از مزایای تکنولوژی های جدید بهره مند گردید و به نتایج ایده آلی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید