برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم

زگیل جنسی یکی از ناخوشایندترین بیماری‌های مقاربتی است که این روز‌ها برخی از افراد در سراسر جهان به آن مبتلا هستند. این بیماری که معمولاً از طریق رابطه جنسی با فرد آلوده به وجود می‌آید به شکل زائده‌های گوشتی در نواحی تناسلی مشاهده می‌شود. بسیاری از افراد با مشاهده زگیل‌ها بر روی پوست خود، نگران شده و این سوال برای آن‌ها به وجود می‌آید که برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟ و دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی چه کسی می باشد با ما همراه باشید تا با کمک همدیگر، به جواب این سوالات برسیم.

Which-doctor-should-we-refer-treatment-female-genital-warts

آنچه در این مقاله می خوانید :

زگیل تناسلی چیست و برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟

اگر شما نیز با این سوال که «برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟» مواجه شده‌اید، کمی صبور باشید. ما در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت بهترین کسانی که می‌توانند به شما کمک کنند چه کسانی هستند؟ اما قبل از آن باید ببینیم زگیل جنسی چیست و چرا برخی از افراد به آن مبتلا می‌شوند؟ زگیل جنسی در واقع به زائده‌های گوشتی گفته می‌شود که معمولاً در اطراف ناحیه تناسلی مشاهده می‌شوند. بدون شک یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب بروز چنین زگیل‌های ناخوشایندی در جسم برخی از افراد می‌شود، یک نوع ویروس به نام HPV است که برخی از افراد آن را به نام پاپیلومای انسانی نیز می‌شناسند.
معمولاً این ویروس از راه برقراری رابطه جنسی با فردی که آلوده است، انتقال میباد. البته تماس پوستی نیز می‌تواند باعث ایجاد زگیل جنسی گردد، اما بدون شک عامل اصلی و متداول آن، رابطه جنسی است. این زائده‌های گوشتی ناخوشایند معمولاً در قسمت‌های تناسلی زنان و مردان و مقعد به وجود می‌آیند. البته برخی از افرادی که رابطه دهانی دارند، ممکن است این زگیل‌ها را در دهان خود نیز مشاهده کنند.

 

آیا می‌دانید زگیل تناسلی با چه علائمی خود را در جسم نشان می‌دهد؟

قبل از این که برای درمان زگیل جنسی خود اقدام کنید، باید آن را به خوبی بشناسید. علائم و نشانه‌های فراوانی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید به این نکته پی ببرید که آیا به این بیماری مبتلا شده‌اید یا خیر؟ هر چند تشخیص دقیق ابتلا و نوع زگیل‌ها، بر عهده پزشک متخصص قرار دارد، اما شما نیز می‌توانید با بررسی علائم خود، به وجود این بیماری پی برده و هر چه سریع‌تر برای درمان آن اقدام کنید.
اصلی‌ترین نشانه بیماری زگیل‌ تناسلی، به وجود آمدن زائده‌های گوشتی در نواحی تناسلی و اطراف مقعد است. این زگیل‌ها گاهی اوقات به رنگ روشن هستند و گاهی نیز ممکن است کمی تیره‌تر به نظر برسند. برخی از این زگیل‌ها شبیه گل کلم هستند و حالتی برجسته و نرم دارند. یکی دیگر از مهم ترین علائم ابتلا به زگیل جنسی به خصوص برای خانم‌ها، ترشحات غیر عادی از واژن و خارش آن است.

 

به راستی علت بروز زگیل تناسلی در جسم برخی از افراد چیست؟

همان گونه که پیش از این خدمت شما عرض کردیم، اصلی‌ترین علتی که موجب به وجود آمدن زگیل تناسلی در جسم برخی از افراد می‌گردد، ویروس HPV یا همان پاپیلومای انسانی است. این ویروس مدت‌های بسیار زیادی است که در میان انسان‌ها زندگی می‌کند و معمولاً از طریق رابطه جنسی و یا تماس پوستی با فرد آلوده منتقل می‌شود. معمولاً افرادی که شرکای جنسی متعددی دارند و به اصول و قواعد رابطه جنسی با یک نفر متعهد نیستند، بیش از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند.
از آن‌جایی که زگیل جنسی یک بیماری پوستی است، بنابراین استفاده از کاندوم در هنگام برقراری رابطه جنسی، تاثیر چندان زیادی در جلوگیری از انتقال این بیماری ندارد. به همین سبب است که برخی از افراد در سراسر جهان به این بیماری مبتلا هستند و به دنبال راهی برای درمان آن می‌گردند.

 

آیا می دانید برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟

حال به مهم‌ترین سوالی که در این قسمت قصد داریم به آن پاسخ دهیم می‌رسیم و آن سوال این است: برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟ بدون شک زنان، به سبب موقعیت حساسی که در خانواده دارند، بیش از پیش نگران مبتلا شدن به این ویروس هستند. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که زگیل جنسی از مادر به نوزاد یا کودکان انتقال پیدا کرده و آن‌ها را نیز در معرض آسیب قرار داده است. بنابراین بر تمامی زنانی که به این بیماری مبتلا هستند، بسیار واجب و ضروری است که بهترین متخصصان را در این زمینه پیدا کرده و به آن‌ها مراجعه نمایند.
خوشبختانه این روزها در کشورمان، متخصصان حاذق و با تجربه‌ای داریم که به عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان به فعالیت مشغول هستند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین پزشکانی که برای درمان زگیل جنسی می‌توانند به شما کمک کنند چه کسانی هستند:

۱٫ پزشکان عمومی: در شرایطی که بیماری شما سطحی و خفیف است، می‌توانید به یک پزشک عمومی مراجعه نمایید. البته پزشکان عمومی، در تشخیص بیماری به شما کمک فراوانی می‌نمایند، اما به سبب این که به صورت تخصصی در زمینه درمان آن کار نکرده‌اند، بنابراین درمان خاصی را به شما ارائه نمی‌کنند. آن‌ها معمولاً متخصصان دیگری که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند را معرفی خواهند کرد.
۲٫ متخصص زنان و زایمان: بدون شک بهترین پزشکی که می‌تواند به زنان برای تشخیص و درمان زگیل جنسی کمک کند، یک متخصص زنان و زایمان است. چنین پزشکانی دانش و تجربه فراوانی در زمینه درمان بیماری‌های زنان دارند و بدون شک در زمینه شناخت و درمان زگیل تناسلی نیز خبره هستند. آن ها برای این که بتوانند به وجود یا عدم وجود زگیل جنسی در زنان پی ببرند، برای آن‌ها انجام آزمایشاتی مانند پاپ اسمیر و یا معاینات لگن را تجویز می‌نمایند.
۳٫ متخصص پوست: متخصصان پوست نیز از آن جمله پزشکانی هستند که می‌توانند برای درمان زگیل تناسلی زنان و مردان، راهکارهای مفیدی ارائه دهند. چنین پزشکانی سال‌ها در زمینه مراقبت از پوست و بیماری‌هایی که ممکن است برای آن به وجود آیند، تحقیق و بررسی کرده‌اند. آن‌ها دانش کاملی را در این زمینه آموخته‌اند و می‌توانند با تخصص خود به شما کمک کنند.

 

بهترین دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران کیست؟

حال که به این سوال پاسخ دادیم که زنان برای درمان زگیل تناسلی خود به چه پزشکی مراجعه کنند؟ خوب است کمی نیز در مورد آقایان صحبت کنیم. بدون شک آقایان نیز همانند خانم‌ها در معرض ابتلا به زگیل جنسی قرار دارند و باید به دنبال راهکار موثری برای درمان آن باشند. جای بسی خوشحالی است که در حال حاضر، متخصصان با تجربه و آگاهی در کشورمان داریم که به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران و یا دیگر شهرهای ایران به فعالیت مشغول هستند و خدمات ارزنده‌ای به بیماران خویش ارائه می‌کنند.
بهترین دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران، متخصصان اورولوژی هستند که دانش کافی برای کمک به مردان مبتلا به زگیل جنسی دارند. اورولوژیست در واقع کسی است که در زمینه عفونت‌های مجاری ادرار در مردان و زنان و همچنین در زمینه بیماری های جنسی دستگاه تناسلی مردان، تخصص و تجربه کافی دارد. با توجه به این که اورولوژیست‌ها به خوبی با تمامی ابعاد و آناتومی دستگاه تناسلی مردان آشنایی دارند، بنابراین بهترین کسانی هستند که می‌توانند در زمینه درمان زگیل تناسلی به آقایان کمک فراوانی نمایند.
فراموش نکنید که اگر زگیل جنسی در قسمت داخلی مجاری ادراری به وجود آید، بهترین دکتری که می‌تواند به شما کمک کند، یک متخصص اورولوژی است. چرا که اگر زگیل‌های تناسلی پس از درمان دوباره عود کنند، ممکن است باعث تنگی مجاری ادرار گردند و این موضوع به خصوص برای آقایان مشکلات فراوانی را به همراه خواهد آورد.

 

تخصص‌ها و اطلاعات بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

جای بسی خوشحالی است که علم پزشکی، روز به روز در حال گسترش است و هر روز روش‌های درمانی جدیدی برای بسیاری از بیماری‌ها کشف می‌شوند. زگیل جنسی که تا چند سال پیش، یک بیماری بسیار سخت و وحشتناک بود، این روزها به لطف علم پزشکی قابل درمان است و می‌توان با روش‌های مختلفی زگیل‌ها را از بین برد. این روزها شاهد فعالیت بسیاری از متخصصانی هستیم که به عنوان بهترین دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران و همچنین بهترین دکتر زگیل جنسی زنان، در میان بیماران شناخته شده هستند.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین دانش و تخصص‌های بهترین پزشک زگیل جنسی در تهران آشنا کنیم:

۱٫ بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران، با آناتومی کامل قسمت‌هایی از بدن که ممکن است درگیر زگیل تناسلی شوند، به خوبی آشناست. به عنوان مثال، متخصصی که به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران به فعالیت مشغول است، باید به طور کامل آناتومی اندام تناسلی مردان را بشناسد و در مورد بیماری‌های آن اطلاعات کافی داشته باشد.
۲٫ همان گونه که می‌دانید، ویروس‌های HPV دارای تیپ های مختلفی هستند و هر کدام از آن‌ها رفتار متفاوتی دارند. بهترین پزشکان، باید این ویروس‌ها و رفتارهای آن‌ها را به خوبی بشناسند.
۳٫ برخی از نمونه‌های ویروس HPV ممکن است باعث ایجاد سرطان در جسم زنان و مردان گردند. یک متخصص خوب و آگاه، انواع سرطان‌هایی که در اثر آلودگی با ویروس HPV به وجود می‌آیند را می‌شناسد.
۴٫ این روزها روش‌های تشخیص مختلفی برای اطمینان از وجود زگیل جنسی ابداع شده است. بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران، باید با تمامی شیوه‌های تشخیص زگیل به خوبی آشنا باشد.
۵٫ یک پزشک متخصص و با تجربه باید روش‌های درمان قطعی زگیل جنسی و همچنین درمان‌های موثر آن را بشناسند. همچنین او باید از این توانایی برخوردار باشد که برای هر کدام از بیماران خویش، بهترین روش درمان زگیل جنسی را انتخاب کند.
۶٫ پزشکان متخصص و خبره، نه تنها دوره‌های آموزشی لازم در زمینه شناخت، پیشگیری، تشخیص و درمان زگیل جنسی را گذرانده‌اند، بلکه همواره اطلاعات خود را به روز نگه می‌دارند. آن‌ها همیشه با آخرین پیشرفته‌های علم دنیا پیش می‌روند تا بتوانند با جدیدترین روش‌های تشخیص و درمان این بیماری آشنا شوند.

در مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران چه خدماتی به شما ارائه می‌شود؟

زگیل جنسی یکی از بیماری‌های ناخوشایندی است که این روزها برخی از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما جای بسی خوشحالی است که در کشورمان ایران و به خصوص تهران، شاهد فعالیت کلینیک‌هایی هستیم که به عنوان مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران شناخته شده‌اند. در این مراکز خدمات گسترده‌ای به بیماران ارائه می‌گردد که در ادامه مطلب، این خدمات را با همدیگر مرور می‌کنیم:

• در این کلینیک‌ها، شیوه‌های نوین و مطمئنی برای تشخیص زگیل جنسی وجود دارد و این تشخیص در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
• در مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران، از بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها برای درمان زگیل جنسی استفاده می‌نمایند.
• روش‌های درمان زگیل تناسلی مانند لیزر درمانی، کرایوتراپی، دارو درمانی و عمل‌های جراحی، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود.
• در این کلینیک‌ها تمامی موازین بهداشتی رعایت می‌شود و برای هر بیماری، لوازم اختصاصی وجود دارد.
• پس از آن که بیمار با هر کدام از روش‌های نوین پزشکی، به درمان موثری رسید، ارتباط او تا ماه‌ها با کلینیک و پزشک او قطع نمی‌شود. این ارتباط به صورت تلفنی یا حضوری تداوم خواهد داشت تا از سلامت بیمار اطمینان حاصل کنند.
• تمامی بیماران، پس از انجام هر نوع عملی برای از بین بردن زگیل‌های تناسلی خود، تحت مراقبت قرار می‌گیرند. این موضوع سبب می‌شود که افراد بتوانند احساس خوبی از خدمات درمانی که دریافت کرده‌اند داشته باشند.

 

برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم و مزایای مراجعه به او چیست؟

در قسمت‌های قبل به صورت مفصل به این موضوع اشاره کردیم که بهترین دکتر برای درمان زگیل جنسی زنان، یک متخصص حاذق و با تجربه‌ای است که در زمینه زنان و زایمان به فعالیت مشغول است. در این قسمت می‌خواهیم بگوییم که مراجعه به چنین پزشکی چه مزایایی دارد؟ اولین مزیت مراجعه به موقع و سریع به پزشک این است که از ابتلای شریک جنسی و سایر افرادی که با فرد آلوده در ارتباط هستند، جلوگیری به عمل می‌آید. همان گونه که می‌دانید، زگیل تناسلی از طریق رابطه جنسی و همچنین تماس پوستی، منتقل می‌شود. بنابراین تمامی کسانی که با فرد مبتلا زندگی می‌کنند، در معرض آلودگی به این ویروس قرار دارند.
یکی دیگر از مزایای مراجعه به متخصص این است که از رشد و گسترش ویروس‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد. یک متخصص، با صبر و حوصله به صحبت‌های شما گوش می‌کند؛ بیماری شما را تشخیص می‌دهد و بهترین روش را برای درمان آن انتخاب می‌کند. به این صورت شما می‌توانید تا پایان عمر و با عمل به توصیه‌های پزشک خود، در نهایت سلامتی زندگی کنید.

 

عوارض عدم مراجعه به بهترین دکتر زگیل تناسلی

بدون شک عدم مراجعه به بهترین پزشک زگیل جنسی در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان، عوارض بی شماری به همراه خواهد داشت. تحقیقات و بررسی‌هایی که دانشمندان و پزشکان در طول چند سال اخیر انجام دادند، بیانگر این موضوع است که افراد مبتلا به بیماری زگیل جنسی، می‌توانند افراد دیگر را نیز به ویروس HPV آلوده نمایند. (به خصوص اگر با شرکای جنسی متعددی در ارتباط باشند) در چنین شرایطی، زگیل تناسلی می‌تواند جان بیمار و جان کسانی که با او در ارتباط هستند را به خطر اندازد.
همچنین هر چقدر در مراجعه به مراکز درمانی زگیل جنسی در تهران یا شهر خود تعلل کنید، ممکن است عفونت در بدن شما گسترش پیدا کند. این موضوع سبب می شود که فرایند درمان پیچیده‌تر شود و به سختی بتوان راهی برای از بین بردن زگیل‌ها پیدا کرد. از آن گذشته، تحقیقات این موضوع را به اثبات رسانده است که بعضی از تیپ‌های ویروس HPV از نوع پر خطر می‌باشند؛ این ویروس‌ها می‌توانند باعث ایجاد سرطان برای زنان و مردان گردند. اما اگر زود تشخیص داده شوند، بدون شک از گسترش آن ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم و خدمت درمانی او چیست؟

امیدواریم با مطالبی که تا کنون به شما ارائه نمودیم، به پاسخ این سوال رسیده باشید که: برای درمان زگیل جنسی زنان، به چه دکتری مراجعه کنیم؟ یک متخصص زنان و زایمان، با تجربه و اطلاعات کافی که دارد، بهترین کسی است که می‌تواند به خانم‌های مبتلا به این بیماری کمک کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد خدمات درمانی متخصصان و بهترین مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران، نکاتی را با شما عزیزان در میان بگذاریم:

۱٫ دارو درمانی
گاهی اوقات ممکن است زگیل‌های تناسلی به صورت خفیف و بی خطر باشند. اگر پزشک شما به خفیف و بی خطر بودن زگیل جنسی شما پی برده باشد، ممکن است دارو درمانی را برای شما توصیه نماید. این روزها کرم‌های موضعی فراوانی وجود دارند که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به این سیستم کمک می‌کنند تا توان مقابله با ویروس‌ها را به دست آورد.

۲٫ لیزر درمانی
لیزر یکی از روش‌های موثری است که این روزها در بسیاری از مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران و سایر شهرهای کشورمان از آن برای از بین بردن زگیل‌ها استفاده می‌شود. لیزر درمانی معمولاً برای زگیل‌هایی که دارای اندازه بزرگی باشند استفاده می‌شود. در این روش، از پرتو شدید نور برای درمان زگیل ها استفاده می‌کنند. مزیت لیزر درمانی این است که نیازی به بیهوشی کامل وجود ندارد و بیمار پس از آن احساس درد و ناراحتی چندان زیادی نخواهد داشت.

۳٫ کرایوتراپی
کرایوتراپی در واقع یک نوع انجماد است که با استفاده از نیتروژن مایع انجام می‌شود. در حال حاضر کرایوتراپی، به عنوان یکی از روش‌های پر کاربرد و متداول برای از بین بردن زگیل‌های تناسلی مطرح می‌باشد. البته ممکن است اگر زگیل‌ها در حال پیشرفت و بزرگ شدن باشند، نیاز به انجام چندین و چند باره کرایوتراپی وجود داشته باشد. این امر باعث می‌شود که زگیل‌های تناسلی به خوبی از بین بروند و مجدداً عود نکنند.

۴٫ درمان زگیل تناسلی با بهره گیری از روش الکتروکوتر
هر چند روش الکتروکوتر یک شیوه قدیمی برای از بین بردن زگیل‌هاست، اما هنوز هم کارایی خود را دارد. بنابراین برخی از مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران، برای برخی از بیماران خویش، از جریان الکتریکی برای سوزاندن زگیل بهره می‌گیرند. هر چند این عمل درد و تورم بیشتری نسبت به لیزر درمانی دارد، اما در برخی از موارد به عنوان یکی از روش‌های از بین بردن زگیل توسط پزشکان توصیه می‌شود.

۵٫ جراحی زگیل تناسلی
در مواقعی که نتوان با هیچ کدام از روش‌های ذکر شده زگیل جنسی را از بین برد، ممکن است پزشک به بیمار خویش عمل جراحی را توصیه نماید. جراحی زگیل تناسلی معمولاً با بیهوشی کامل یا بیهوشی موضعی انجام می‌شود. این عمل برای زگیل‌های بزرگی که قابل درمان با روش‌های دیگر نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سوالاتی که متخصصان از بیماران مبتلا به زگیل تناسلی می‌پرسند

زمانی که یک بیمار به مطب پزشک متخصص و یا کلینیک درمان زگیل جنسی مراجعه می‌کند، پزشک از او سوالاتی خواهد پرسید. این سوالاتی و پاسخ‌هایی که بیمار به آن‌ها می‌دهد، موجب می‌شود تا پزشک بتواند راحت‌تر به تشخیص این بیماری رسیده و بهترین روش درمانی را برای آن اتخاذ نماید. البته تشخیص زگیل تناسلی تنها با پرسیدن سوال امکان پذیر نیست و روش‌های پیشرفته و کاملی برای تشخیص دقیق آن وجود دارد. اما به هر حال این سوالات نیز به پزشک کمک می‌کند تا دیدگاه جامع و کاملی در مورد بیماری ارائه دهد.
ما در ادامه مطلب، این سوالات را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم؛ مطالعه این قسمت به شما کمک می‌کند تا با آمادگی کامل به مطب پزشک مراجعه نموده و پاسخ‌های صحیح و دقیقی به این سوالات بدهید:

• علائم زگیل تناسلی چه هستند؟ آیا این علائم به صورت شدید ظاهر شده‌اند یا خفیف؟
• آیا به تازگی رابطه جنسی با فرد جدیدی را تجربه کرده‌اید؟
• آیا همسر شما آزمایشات لازم در زمینه عفونت و بیماری‌های مقاربتی را انجام داده است یا خیر؟
• آیا تا پیش از این واکسن HPV را تزریق کرده‌اید؟ این موضوع برای چه زمانی است؟
• آیا علاوه بر زگیل تناسلی، به ویروس‌های مقاربتی دیگری نیز مبتلا هستید؟
• آیا باردار هستید و یا قصد دارید در آینده باردار شوید؟
• عوارض بیماری زگیل تناسلی، تا چه میزان برای شما آزار دهنده است؟
• از چه زمانی متوجه وجود علائم زگیل تناسلی در جسم خود شدید؟

 

آشنایی با روش‌های تشخیص زگیل تناسلی

این روزها شیوه‌های متعددی وجود دارند که از طریق آن‌ها، می توان زگیل جنسی را در هر مرحله‌ای که هست تشخیص داد و برای درمان آن اقدام نمود. در بسیاری از مواقع، پزشکان با انجام معاینات بالینی و مشاهده دقیق قسمت‌های تناسلی و اطراف مقعد، می‌توانند به وجود زگیل تناسلی پی ببرند. هر چند ممکن است برخی از این زگیل‌ها با چشم غیر مسلح دیده نشوند، اما پزشکان ابزارهای مخصوص خود را برای این کار دارند.
وجود زگیل جنسی در خانم‌ها، با انجام آزمایش پاپ اسمیر قابل تشخیص است. در قسمتی که به سوال «برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟» به این موضوع اشاره کردیم که دکتر زنان و زایمان، بهترین کسی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این پزشکان با انجام تست پاپ اسمیر به خوبی آشنا هستند و انجام آن را همواره به تمامی بیماران خود توصیه می‌کنند. با استفاده از این آزمایش، به صورت دقیق می توان به زگیل تناسلی و نوع آن پی برد.
علاوه بر این، دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران نیز، روش های خاص خود را برای تشخیص این بیماری دارد. او ممکن است به بیمار خود پیشنهاد دهد که چند آزمایش خون انجام دهد و همچنین با نمونه برداری از زگیل‌ها و ارسال آن به آزمایشگاه، به وجود و یا عدم وجود زگیل‌ تناسلی پی ببرد. خانم‌ها و آقایانی که به زگیل تناسلی مبتلا هستند، باید همواره برای انجام چکاپ و بررسی زگیل‌های تناسلی خود، به پزشک متخصص مراجعه نمایند. در این صورت می‌توان احتمال سرطانی شدن زگیل‌ها را خیلی زود تشخیص داد و درمان‌های لازم را برای آن انجام داد.

سخن پایانی

با سپاس از شما عزیزان که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید؛ ما با ارائه این مقاله، به این سوال پاسخ دادیم که: برای درمان زگیل تناسلی زنان به چه دکتری مراجعه کنیم؟ در ادامه مطلب، برخی از بهترین متخصصانی که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند را به شما عزیزان معرفی کردیم. همچنین در مورد علائم، علت‌ها، روش‌های تشخیص و درمان زگیل جنسی، به نکات مهمی اشاره کردیم. با شما در مورد بهترین مراکز درمان زگیل تناسلی در تهران صحبت کردیم و به سوالاتی پرداختیم که ممکن است پزشک از شما بپرسد.
آرزوی قلبی ما، همواره صحت و سلامتی شماست؛ اما اگر به هر علتی به زگیل جنسی مبتلا شدید، بدانید که اینجا آخر مسیر نیست! علم پزشکی با تمام توان و قدرت خود، در کنار شماست تا برای درمان موثر این زگیل‌ها به شما کمک کند. نکته‌ای که هرگز نباید از آن غافل شوید این است که در صورت ابتلا به این بیماری، تمام تلاش خود را به کار ببرید تا خدایی ناکرده سایر افرادی که به شما نزدیک هستند آلوده نشوند. شما باید همزمان در عین حال که به فکر درمان خود هستید، به سلامتی اطرافیان خود نیز فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید