پرفسور زنان و زایمان در تهران

از ابتدای بلوغ تا یائسگی، بدن زنان در هر مرحله دچار تغییراتی خواهد شد و احتمالاً زنان با مسائلی از اندام تناسلی و سلامت جنسی مواجه می‌شوند که نیازمند مراقبت ویژه و توجه به موقع است. در چنین سناریویی، پرفسور زنان و زایمان در تهران یا سایر شهرها نقش بسیار مهمی در زندگی آنها ایفا می‌کند، چرا که با دانش عمیقی از سیستم تولید مثل زنان می‌تواند به طور موثر راه حل مناسبی برای تمام مشکلات زنان ارائه دهد.اگر در مورد سلامت زنان خود نگران هستید، باید در اولین فرصت با بهترین دکتر زنان در تهران قرار ملاقات بگذارید.

Professor-Obstetrics-Gynecology-Tehran

پرفسور زنان و زایمان در تهران کیست؟

پرفسور زنان و زایمان در تهران یک پزشک متخصص در حوزه زنان است که بیماری‌هایی را که قادر به تاثیر منفی بر روی سیستم تناسلی زنان است شامل فرج، واژن، رحم و تخمدان ها شناسایی و درمان می کند. این دسته از متخصصین زنان با درمان مشکلات و بیماری های دستگاه تناسلی زنان از جمله مشکلات پستان و مشکلات هورمونی، اختلالات دستگاه ادراری و لگن و سرطان دهانه رحم، سلامت کلی بیماران خود را تضمین می‌کند. اغلب، پرفسور زنان و زایمان، متخصص زنان و زایمان نیز هست. در حالی که یک پزشک عمومی ممکن است بتواند مشکلات جزئی سلامت زنان را مشخص کرده و درمان کند، نظرات تخصصی متخصصان زنان در مورد جنبه های خاصی از سلامت زنان ضروری است.

پرفسور زنان و زایمان در تهران چگونه روند تخصص خود را طی می‌کند؟

بهترین دکتر زنان و زایمان در تهران پس از صلاحیت یافتن به عنوان پزشک حوزه زنان حداقل ۶ سال آموزش تخصصی بیشتر را برای رسیدن به این رتبه طی کرده است. این نوع از آموزش‌های تخصصی اضافی به پزشکان این را امکان می دهد تا به عنوان پرفسور زنان و زایمان در تهران بتوانند به مراقبت از زنان های ریسک در دوران بارداری و زایمان کمک شایانی نمایند. این گروه از پزشکان برای آن گروه از زنانی که بنا به دلایل گوناگون از جمله بیماری‌های زمینه‌ای حاملگی پرخطری را دارند کمک می‌کند تا این دوره مخاطرآمیز را به سلامت طی کنند و جنین خود را سالم به دنیا بیاورند.

دلایل مراجعه به بهترین جراح زنان در تهران چیست؟

به احتمال بسیار افراد بنا به دلایل زیر ممکن است به بهترین جراح زنان در تهران مراجعه نماید:

۱- موعد معاینه یا چکاپ سالانه شما رسیده است

بسیار حائز اهمیت است که برای حفظ سلامت باروری خود به طور منظم تحت معاینه و ارزیابی متخصص زنان باشید. طبق نظر متخصصان زنان و زایمان، ضروری است جلسات معاینه دوره‌ای خود را از سنین کم و بین ۱۳ تا ۱۵ سالگی شروع نمایید.

بسته به سوابق سلامتی دستگاه تناسلی و سن شما، احتمال آن وجود دارد که بهترین جراح زنان در تهران از این جلسه ویزیت برای غربالگری مشکلاتی مانند سرطان دهانه رحم یا سرطان پستان استفاده نماید. چنین جلسه ملاقانی همچنین فرصتی است که در مورد نگرانی های مرتبط با سلامت باروری از جمله استفاده از روش‌های کنترل بارداری از پزشک متخصص سوال بپرسید.

۲- در ناحیه لگن خود احساس درد و ناراحتی می‌کنید

وجود درد در قسمت تحتانی شکم موسوم به ناحیه لگنی ممکن است بیانگر وجود مشکل در اندام های تناسلی زنان باشد. در کل شایع‌ترین علل بروز درد در لگن می‌تواند شامل دردهای پریودی، داشتن کیست‌های تخمدان، اندومتریوز و حاملگی خارج از رحم باشد.

۳- در خصوص پریود یا بارداری خود نگران هستید

در صورت بروز تغییرات در دوره‌های پریودی از جمله داشتن درد یا خونریزی‌های غیرعادی، بهتر است از بهترین جراح زنان در تهران وقت ملاقات بگیرید. از سوی دیگر در صورتی که در سنین ۴۰ یا ۵۰ سالگی خود به سر می‌برید، متخصص به شما خواهد گفت که آیا در آستانه یائسگی هستید یا خیر. به علاوه متخصصان زنان می توانند در مورد سؤالات مرتبط با بارداری از جمله نحوه جلوگیری از بارداری و اقدامات لازم برای مراقبت از باروری به شما کمک کنند.

۴- داشتن ترشح که نگران کننده خواهد بود

در صورتی که از ترشح یا بوی غیرعادی واژن خود رنج می‌برید، می‌توانید با مراجعه به بهترین جراح زنان در تهران علت را تشخیص داده و آن را درمان کنید.

پروفسور زایمان و زنان در تهران چه اقداماتی انجام می دهد؟

پرفسور زنان و زایمان در تهران بیماری‌های خاص زنان را تشخیص داده و درمان می کنند. این پزشکان می توانند برای مشکلات متنوع زنان درمان های پزشکی، هورمونی و جراحی را ارائه دهند. پرفسور زنان و زایمان بیماران خود را در یک کلینیک یا مطب‌ها می بینند و بسیاری از آنها در بیمارستان های دولتی و خصوصی جراحی انجام می دهند. بانوان احتمالاً در مورد شرایط زیر به متخصصان زنان مراجعه کنند:

  • مشکلات مرتبط با پریود خود از جمله داشتن پریودهای نامنظم یا خونریزی‌های شدید و یا حتی عدم خونریزی
  • داشتن درد و ناراحتی مداوم در قسمت پایین شکم
  • داشتن خونریزی‌ یا تجربه درد‌های غیرعادی از واژن
  • مشکلات ناباروری، پیشگیری از بارداری یا تنظیم خانواده
  • سقط جنین
  • نگرانی‌ها در خصوص کف لگن
  • سرطان تخمدان، دهانه رحم یا رحم
  • یائسگی یا درمان جایگزین هورمونی

از سوی دیگر پرفسور زنان و زایمان در تهران در زمینه های خاص دارای تخصص هستند و احتمالاً بیماران در خصوص موارد ذیل به پزشکان فوق ارجاع داده شوند:

  • انکولوژیست زنان که وظیفه درمان سرطان های دستگاه تناسلی زنان فعالیت می‌کنند.
  • متخصص غدد جنسی و ناباروری که وظیفه درمان مشکلات هورمونی و باروری به کمک روش آی وی اف IVF یا لقاح آزمایشگاهی را برعهده دارد.
  • متخصص مجاری ادراری که وظیفه درمان مشکلات مربوط به کف لگن و مثانه را برعهده دارد.

مزایای پرفسور زنان و زایمان در تهران بودن

از مزیت‌های اینکه فردی به عنوان بهترین دکتر زنان و زایمان تهران فعالیت کند آن است که محیط‌های متنوعی از جمله مطب خصوصی، بیمارستان‌ها، سازمان‌های بهداشتی، و کلینیک‌ها برای کار چنین شخصی وجود دارد. مزیت دیگر این است که فرد می‌تواند در یک زمینه خاص، مانند باروری، سرطان زنان، یا زنان و زایمان، تخصص خود را انتخاب کند، که همین مسئله ایجاد کننده چالش‌های مختلف در یک شغل قلمداد می‌شود و فرد می‌تواند موارد جدیدی را در حرفه خود امتحان کند.

معایب پروفسور زنان زایمان بودن در تهران

مضرات پرفسور زنان و زایمان در تهران بودن به ماهیت این شغل باز می‌گردد. فعالیت در زمینه متخصص زنان می‌تواند تاحدودی استرس ایجاد کند. گاهی، ممکن است لازم باشد اخبار ناخوشایندی مانند تشخیص سرطان یا نوعی عارضه بارداری را با بیمار و خانواده اش در میان بگذارید. اگر تخصص انتخابی شما مامایی باشد، در نیمه شب و آخر هفته ممکن است تماس های زیادی از سوی بیمارستان برای انجام زایمان اورژانسی وجود خواهد داشت. پس از چندین سال اختلال در خواب، این سبک زندگی ممکن است کمی آزاردهنده شود.

مراجعه به موقع به پرفسور زنان و زایمان در تهران چه پیامدهایی در پی دارد؟

در خصوص مزایای مراجعه به چنین متخصصانی نیز باید بگوییم، با توجه به تخصص این دسته از پزشکان روی سلامت کلی دستگاه تناسلی زنان و شناخت آناتومی دقیق بدن زنان در صورت بروز هر گونه مشکل در چرخه طبیعی قاعدگی، مجاری ادراری، مشکلات پستان، هر نوع تغییر در ترشحات واژن یا در خونریزی‌های پریودی از جمله در میزان خونریزی، کیفیت و مدت زمان آن، مراقبت‌های بهداشتی وابسته به زایمان، روابط جنسی و غیره تنها پزشک صلاحیت درمان را دارد.

این پزشکان قادرند به خوبی مشکلات مربوطه را تشخیص داده و بهترین درمان را برای آن اتخاذ نمایند. از همین رو توصیه می‌شود زنان در صورت مواجه با هرگونه تغییر در سیکل قاعدگی خود، یا تجربه درد و ناراحتی غیرطبیعی در واژن، لگن یا حتی حس هر توده غیرطبیعی در پستان خود برای بررسی علت در اسرع وقت به پزشک متخصص یا پرفسور زنان و زایمان در تهران مراجعه نمایند.

عدم مراجعه به موقع به پرفسور زنان و زایمان در تهران چه پیامدهایی در پی دارد؟

حال بد نیست به این نکته اشاره کنیم که عدم مراجعه به متخصصان زنان و یا مراجعه دیگر هنگام به آنها چه عواقبی در پی دارد. بی شک ضروری است بانوان در صورت مواجه با هر نوع تغییر در خونریزی‌های قاعدگی خود از جمله کاهش یا افزایش شدت خونریزی، مدت زمان خونریزی‌های قاعدگی، داشتن لکه بینی در فاصله بین دو چرخه قاعدگی خود، داشتن درد‌های شدید و غیرعادی در زیرشکم و لگن، دردهای غیرطبیعی در پستان، خونریزی‌های غیرطبیعی، روابط جنسی دردناک و یا ترشحات غیرطبیعی از هرگونه سهل انگاری نسبت به این تغییرات و یا اقدامات خوددسرانه و یا خوددرمانی با توصیه‌های سنتی اطرافیان جداً خودداری کرده و در اسرع وقت به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

ضرورت مراجعه به موقع از آن جهت حس می‌شود که گاهی در صورت ابتلای فرد به انواع بدخیمی‌ها و یا هر نوع مشکل مربوط به سلامت زنان و تشخیص این موارد در مراحل اولیه و پیش از تبدیل آنها به سرطان یا مشکلات حاد می‌توان با اتخاذ رویکردهای درست و به موقع آنها را درمان کرد. از سوی دیگر هر گونه تشخیص اشتباه یا اتخاذ رویکردهای غلط می‌تواند درمان مشکلات زنان را طولانی ساخته و یا موجب پیشرفت بیماری شود.

چه زمانی باید به بهترین دکتر زنان مراجعه کرد؟

توصیه می شود برای غربالگری سالانه سلامت زنان مراجعه به یک پرفسور زنان و زایمان در تهران در روتین زندگی هر بانویی قرار گیرد و از سوی دیگر هر زمان زنی در خصوص بروز علائمی از جمله درد لگن، فرج و واژن یا خونریزی‌های غیرطبیعی رحم دچار نگرانی شد، ضروری است به یک متخصص زنان مجرب مراجعه نمایید. مسائل و مشکلاتی که به طور معمول بواسطه بهترین دکتر زنان مدیریت و درمان می‌شود شامل موارد ذیل است:

  • هر گونه مشکل یا اختلال در فرآیند بارداری، باروری، قاعدگی و یائسگی زنان
  • هر گونه مشکل مرتبط با مسائل تنظیم خانواده مثل اقدامات پیشگیرانه بارداری، عقیم سازی و سقط جنین
  • هر گونه مشکل و اختلال برای بافت های حمایت کننده اندام های لگن از جمله رباط ها و ماهیچه ها
  • هرگونه بیماری منتقله از راه جنسی و یا بیماری مقاربتی
  • ابتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • عدم کنترل ادرار و مدفوع
  • هر نوع بیماری خوش خیم دستگاه تناسلی از جمله فیبروم، کیست تخمدان، ناهنجاری‌های غیرسرطانی پستان، زخم های فرج و واژن، و سایر تغییرات غیرسرطانی
  • هر نوع بیماری پیش سرطانی یا بدخیمی‌ها از جمله هیپرپلازی آندومتر، و دیسپلازی دهانه رحم
  • سرطان های دستگاه تناسلی و پستان و تومورهای مرتبط با بارداری
  • هر نوع ناهنجاری مادرزادی در دستگاه تناسلی زنان
  • انجام مراقبت های اورژانسی مورد نیاز زنان
  • در صورت ابتلای بیمار به اندومتریوز (بیماری مزمن موثر بر سیستم تناسلی زنان)
  • در صورت ابتلا به بیماری های التهابی لگن، از جمله آبسه
  • مشکلات مرتبط با انواع تمایلات جنسی از جمله مسائل بهداشتی مرتبط با همجنس گرایان و دوجنسه‌ها
  • اختلال در عملکرد جنسی

از چه سنی می توانم به دکتر فوق تخصص زنان و نازایی در تهران مراجعه کنم؟

دکتر فوق تخصص زنان و نازایی در تهران قادر به درمان دختران و زنان در هر سنی است. سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند زنان از سنین بین ۱۳ تا ۱۵ سالگی برای چکاپ سلامت جنسی و دستگاه تناسلی خود به پروفسور زنان و زایمان در شهر تهران یا شهرستان خود مراجعه نمایند.

مراجعه به پزشک متخصص برای دختران یا زنان این امکان را فراهم می‌کند تا راحت تر در خصوص مشکلات مرتبط با پریود، تمایلات جنسی و غیره سوال بپرسند و در صورت بروز هر گونه علائم نگران کننده در آینده امکان ارتباط و مشاوره را فراهم می‌کند.به علاوه این ارتباط فرصتی را برای دکتر فوق تخصص زنان و نازایی در تهران ایجاد می‌کند تا از طریق مشاوره در مورد مسائل مهم سلامتی و سبک زندگی، رفاه کلی یک زن را در دراز مدت فراهم نمایند.

مراجعه به پرفسور زنان و زایمان در تهران چه اتفاقاتی را در پی دارد؟

آنچه در جلسه مراجعه به متخصص زنان اتفاق می افتد به علت مراجعه بیمار به پزشک و وضعیت فرد بستگی دارد. چنانچه اولین جلسه مراجعه یک زن جوان به پزشک باشد، احتمالاً در جلسه ویزیت صرفاً با پزشک گفتگو کند، اطلاعات کلی در خصوص سلامت جنسی خود را دریافت کند و بفهمد که در آینده باید انتظار چه چیزی را داشته باشد. در هر جلسه ملاقات پرفسور زنان و زایمان در تهران، لازم است به خاطر بسپارید:

  • بهتر است گزارشی صادقانه از نگرانی‌های سلامتی و سبک زندگی خود به متخصص زنان ارائه نمایید تا وی بتواند دید بهتری نسبت به وضعیت شما داشته و بیشتر بتواند به شما کمک کند.
  • احتمال آن وجود دارد که معاینه زنان به عنوان مثال انجام آزمایش پاپ اسمیر تا حدودی ناراحت کننده باشد، با این حال به احتمال زیاد دردناک نیست.
  • توجه به این نکته ضروری است پیش از مراجعه به پزشک و انجام ویزیت نیازی به اپیلاسیون یا اصلاح نیست.
  • داشتن اندکی بوی واژن کاملاً طبیعی است. در صورتی که بوی نامطبوعی از واژن متساع می‌شود که بیانگر وجود مشکل است، بهتر است متخصص زنان را در جریان قرار دهید.
  • در صورتی که در جلسه ویزیت پزشک پریود شده‌اید، همچنان می توانید ویزیت را ادامه دهید، با این حال بهتر است جلسه ملاقات خود با پزشک را به تعویق بیاندازید، مگر اینکه علائمی داشته باشید که نیازمند رسیدگی فوری توسط پزشک باشد.
  • بهتر است ۲ روز پیش از معاینه توسط پزشک زنان از برقراری رابطه جنسی، استفاده از دوش واژینال یا تامپون خودداری نماید.
  • هر بیمار می‌تواند درخواست کند که یک شخص را هنگام ویزیت همراه خود داشته باشد.

سوالات مرتبط با سلامت زنان در مراجعه به متخصص زنان

۱- بهترین رویکردهای پیشگیری از بارداری شامل چیست؟

باوجود آنکه رویکردهای کنترل بارداری متنوعی از جمله قرص‌های ضدبارداری، کاندوم، آی‌یو‌دی و ایمپلنت‌ها وجود دارتد، با این حال این مسئله به این معنا نیست که کلیه این رویکردهای پیشگیرانه برای همه افراد مناسب باشند. افزون بر این، هر یک از این رویکردها ممکن است عوارض جانبی از جمله خونریزی‌های شدید، افزایش وزن و غیره را در پی داشته باشد. بنابراین نباید فراموش نکنید که حتما با بهترین دکتر زنان در خصوص بهترین رویکرد کنترل بارداری خود سوال بپرسید.

۲- چرا فردی پریودهای نامنظم، خونریزی شدید یا بسیار مکرر دارد؟

بی نظمی در چرخه های قاعدگی امر رایجی است، با این حال این نوسانات در چرخه پریودی یک فرد می تواند زنگ خطری هشدارآمیز از وجود بیماری‌های جدی مانند منوراژی، مشکلات هورمونی یا فیبروم باشد. از آنجایی که بروز چنین علائمی در هر فرد متفاوت است، ضروری است در خصوص این بی نظمی‌ها با بهترین دکتر زنان و زایمان تهران صحبت کنید و راه حل موثری برای مشکل خود بیابید.

۳- علت تجربه درد حین رابطه جنسی چه چیزی می‌تواند باشد؟

دلایل مختلفی می تواند عامل احساس درد یا ناراحتی در حین رابطه جنسی زنان شود. این عوامل موثر بی‌شک شامل عفونت، عدم تحریک کافی برای لیز شدن واژن، اندومتریوز و نازکی دیواره های واژن است. چنانچه برقراری رابطه جنسی برای فردی دردناک و آزاردهنده است، باید از بهترین دکتر زنان در مورد علت و درمان های لازم سوال بپرسد.

۴- ترشحات واژن بیانگر چیست؟

داشتن ترشحات شفاف یا شیری رنگ واژن مسئله کاملاً طبیعی است و به حذف سلول های پیشین از بدن کمک می کند. با این حال، داشتن ترشحات بیش از حد یا هرگونه تغییر در بو، رنگ یا قوام ترشحات یک زن می تواند بیانگر عفونت قارچی یا واژینوز باکتریایی باشد. در صورت بروز هریک از تغییرات بیان شده یا احساس خارش یا سوزش شدید، ضروری است با بهترین دکتر زنان صحبت کنید.

۵- هرساله چه آزمایشاتی باید انجام دهیم؟

از آنجایی که از دوران بلوغ تا یائسگی زنان با تغییرات متنوعی مواجه هستند، انجام برخی آزمایشات خاص در هر مرحله از زندگی به عنوان چکاپ سالانه از وضعیت سلامتی خود بسیار مهم است. برای درک پیچیدگی های بدن خود و حفظ سلامتی در طول زندگی ضروری است حتما با پرفسور زنان و زایمان در تهران مشورت کنید.

پرسیدن سوالات درست از متخصص زنان می تواند درهای زندگی سالم را بسوی بانوان باز کند. با این حال، قبل از قرار ملاقات با پزشک زنان، خود را با تحقیق و نوشتن سوالات خود آماده کنید. سپس به بهترین کلینیک زنان مراجعه کنید تا متخصصین زنان ماهر و با تجربه کلینیک فوق با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخ دهند و مناسب ترین روش درمانی را پیشنهاد کنند.

۶- عدم تمایل برای رابطه جنسی از چیست؟

ایجاد تعادل بین زندگی روزمره، کار و روابط خانوادگی، بودن در دوره پسا زایمان، و تغییر در داروها – همه این موارد می تواند بر میل جنسی فرد تأثیر بگذارد. عدم تعادل هورمونی که در پی کم بودن استروژن یا کم کاری تیروئید و عوامل دیگر بروز می‌کند نیز می تواند بر میل جنسی افراد تأثیر بگذارد. با این حال این عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی همیشگی نیست. ضروری است در مورد زندگی جنسی خودتان با متخصص زنان خود صحبت کنید، تا متخصص بهتر بفهمد که چگونه می‌تواند برای شعله ساختن دوباره شور جنسی به شما کمک کند.

۷- آیا خلق و خوی شما به سندرم پیش قاعدگی PMS بستگی دارد یا مسئله جدی تری است؟

از آنجایی که هورمون‌های جنسی استروژن و پروژسترون هر یک ماه یکبار از بین می‌روند، به طور معمول احساس بد خلقی می‌کنید. آنچه طبیعی نیست، ناتوانی در عملکرد، احساس افسردگی و ناامیدی، یا احساس عصبانیت یا خشم تاحدی که حتی ممکن است مردم را بزنید. این علائم می تواند بیانگر اختلال نارسایی پیش از قاعدگی (PMDD) باشد که قابل درمان است، بنابراین در صورتی که به چنین علائمی شک دارید، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

۸- احساس خارش در ناحیه واژن به چه معنا است؟

خارش واژن قطعا می تواند باعث اضطراب شود و می‌تواند دلیل جدی داشته باشد. خارش واژن می‌تواند نشانه ابتلای فرد به بیماری‌های مقاربتی یا عفونت‌های قارچی باشد – یا حتی عادت بسیار ساده‌ای چون پوشیدن شلوار خیلی تنگ دارد. از آنجایی که تشخیص اینکه چه زمانی باید در خصوص خارش واژن نگران باشید، سخت است، ضروری است حتماً با پزشک متخصص خود مشورت کنید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، خصوصاً اگر خارش شما پس از دوش گرفتن فرد نیز بهبود نمی‌یابد.

۹- آیا باید برای بیماری‌های مقاربتی آزمایش دهیم؟

چنانچه به آزمایش شدن در خصوص بیماری‌های مقاربتی می‌اندیشید، احتمالاً به این معنی است که باید آزمایش شوید. وقتی از نظر جنسی فعال هستید، بروز بیماری های مقاربتی یک احتمال حقیقی است. در واقع، سالانه ۲۰ میلیون بیماری مقاربتی جدید رخ می دهد و در صورت عدم تشخیص، باعث ناباروری میشود. اگر حتی احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی می‌دهید، ضروری است به پزشک خود اطلاع دهید. آنها می‌توانند آزمایش و درمان را توصیه کنند.

۱۰- آیا باید نگران پدیداری برآمدگی‌های دردناک در ناحیه ژنیتال خود باشم؟

اول از همه باید بگوییم از بروز برآمدگی‌ها نترسید. پدیداری برجستگی های دردناک در نزدیکی واژن یا لابیا شایع هستند و به خودی خود نشان دهنده یک بیماری مقاربتی نیست. هنگامی که یک برآمدگی روی ناحیه ژنیتال زنی پدیدار می‌شود، اغلب می‌تواند نشان‌دهنده جوش یا موهای زیر پوستی (به نام فولیکولیت) ناشی از اصلاح باشد. با این حال اگر برآمدگی و درد بیش از چند روز باقی ماند، حتما به پزشک خود اطلاع دهید زیرا ممکن است برآمدگی نشان دهنده کیست، زگیل تناسلی یا تبخال باشد.

سخن پایانی

وقتی صحبت از بدن زن و سلامت باروری به میان می‌آید، به دلیل اطلاعات متناقضی که در این زمینه وجود دارد، نمی‌توان فهمید که چه چیزی «طبیعی» است یا بدن شما به چه چیزی نیاز دارد. درست مانند بسیاری از زنان، احتمالاً از خود بپرسید که در بدن شما چه اتفاقی در جریان است و آیا سالم هستید یا خیر، با این حال همچنان در مورد وضعیت خود با پرفسور زنان و زایمان در تهران یا متخصص زنان صحبت نکرده اید. با این حال، دریافت پاسخ به سوالات سلامتی نقش بسیار مهمی در درک بدن شما و نیازهای سلامتی خود ایفا خواهد کرد.

خوشبختانه، متخصصان زنان و پزشکان زنان و زایمان بسیار متبحری وجود دارند تا به شما کمک کنند تا نگرانی های مربوط به سلامت جنسی خود را برطرف کنید. از این گذشته، این وظیفه متخصص زنان است که به شما کمک کند بدن خود را بشناسید و در طول زمان به نیازهای خود گوش دهید. از این نعمت نهایت بهره را ببرید و جلسات ویزیت با متخصص زنان خود را پیگری نمایید و در مورد سلامت فعلی خود، علائم یا هر تغییری که با افزایش سن با آن مواجه‌اید را با پزشک خود درمیان گذاشته و از وی مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید