بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

امروزه خانم‌های زیادی به دنبال عمل‌های زیبایی واژینال هستند و لابیاپلاستی یکی از رایج‌ترین شیوه‌های جوانسازی واژن است. بسیار مهم است که برای گرفتن نتایج مطلوب و جلوگیری از عوارض احتمالی مانند بدشکلی ناحیه مورد نظر، اسکارهای به‌جامانده و … حتماً به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران و بهترین دکتر زنان در تهران در یک مرکز لابیاپلاستی در تهران که جراحی‌های زیبایی این‌چنینی را انجام می‌دهند، مراجعه کنید.

The-best-labiaplasty-doctor-in-Tehran

فهرست مطالب

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران کیست؟

لابیاها درواقع لبه‌های خارجی ناحیه واژینال هستند که ممکن است به دلایل زیادی مانند رابطه جنسی متعدد و مداوم، افزایش وزن بی‌اندازه، افزایش سن، زایمان و … دچار بدشکلی شود و حتی به دلیل نازیبایی که در اثر تغییر شکل در آن‌ها ایجاد می‌شود، ممکن است بر روابط عاطفی افراد نیز تأثیر منفی بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی چه ویژگی‌هایی دارد و این عمل چگونه انجام می‌شود؟ در حال حاضر، متخصصان زنان زیادی در زمینه جراحی‌های زیبایی ناحیه تناسلی زنان، گواهی‌های لازم را اخذ کرده و در حال فعالیت به‌صورت تخصصی در این زمینه هستند.

 

اگرچه با وجود تعداد زیادی از پزشکان باتجربه در این زمینه نمی‌توان اسم پزشک خاصی را به‌عنوان بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران به شما معرفی کرد، اما قطعاً دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی ویژگی‌هایی دارد که شما باید قبل از انجام لابیاپلاستی نزد متخصص مورد نظر، به آن‌ها توجه داشته باشید. ازجمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تخصص و مهارت کافی برای انجام این عمل

همه متخصصان زنان، تجربه و مهارت کافی برای انجام جراحی‌های زیبایی ناحیه تناسلی مانند لابیاپلاستی را ندارند. به همین دلیل بسیاری از بیمارانی که به متخصصان باتجربه ما مراجعه می‌کنند و قبلاً این عمل زیبایی را انجام داده‌اند، از عوارضی مانند درد هنگام رابطه جنسی، عدم نتیجه مطلوب ظاهری بعد از عمل و … شکایت دارند. بنابراین قبل از انجام لابیاپلاستی به دنبال بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران باشید که سالیانه تعداد بالایی از عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی بخصوص این عمل را انجام می‌دهد، مدارک لازم برای انجام این عمل را اخذ نموده است و می‌تواند شما را به نتایج دلخواهتان برساند.

حس اعتماد باید برقرار باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران این است که طوری برخورد و عمل می‌کند که حس اعتماد بسیار خوبی بین شما و دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی ایجاد می‌شود. او شما را قضاوت نخواهد کرد و در صورت تقاضا برای لابیاپلاستی تمام سعی خود را می‌کند تا به بهترین نحو، نگرانی‌های شما را برطرف کرده و شما را به نتایج مورد نیازتان برساند.

از طرفی علاوه بر زیبایی، دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی باید مراقب سلامت این ناحیه بخصوص درصورتی‌که قصد دارید در آینده بچه‌دار شوید، باشد تا مشکلی از این لحاظ برایتان ایجاد نشود. به همین دلیل باید اعتماد کامل به او داشته باشید.

دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی باید توجه کافی به بیمار داشته باشد.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران کسی است که برای انجام این عمل، به‌خوبی برای بیمار خود وقت می‌گذارد و به حرف‌ها یا نگرانی‌های او در این زمینه گوش می‌دهد. همچنین سعی می‌کند به تمام سؤالات او پاسخ‌های مناسب و واضحی بدهد که بیمار را از نگرانی در آورد.

دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی در معتبرترین مرکز لابیاپلاستی در تهران فعالیت می‌کند.

مرکز لابیاپلاستی در تهران که پزشک شما در آن فعالیت می‌کند، از چندین جهت اهمیت دارد. اول اینکه اعتبار مرکز، مشخص می‌کند که از هر پزشکی دعوت به همکاری نخواهد کرد و پزشکانی حاذق و باتجربه را به کار می‌گیرد.

همچنین این اطمینان را به شما می‌دهد که انجام عمل جراحی لابیاپلاستی در یک محیط کاملاً استریل، توسط متخصصان و تکنسین‌های باتجربه در این زمینه با شیوه‌ها و دستگاه‌های بروز دنیا انجام می‌شود و شما بهترین نتیجه را از این عمل زیبایی در مرکز لابیاپلاستی در تهران مانند مرکز تخصصی زنان ما دریافت خواهید کرد.

نحوه انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران برای جراحی شما آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد، آسان نیست. دلیل آن این است که بسیاری از ادعاهای اینترنتی از منابع مختلف، در مورد اینکه چه کسی در انجام لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بهترین است، وجود دارد. درحالی‌که متأسفانه، بسیاری از این منابع تنها تبلیغاتی هستند و آنچه واقعاً وجود دارد را بیان نمی‌کنند.

ادعاهای تخصص که عمدتاً از جانب جراحانی که دانش یا تجربه محدودی در مورد بهترین تکنیک‌ها دارند یا کسانی که در این روش‌ها آموزش ندیده‌اند، باعث می‌شود که شما جراح اشتباهی را برای انجام این عمل انتخاب کنید. از همه وحشتناک‌تر، جراحانی هستند که تعداد کمی عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی زنان را انجام داده‌اند یا هیچ عملی را به‌طور منظم انجام نمی‌دهند.

انجام لابیاپلاستی و واژینوپلاستی به‌طور منظم، توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران بسیار مهم است! زیرا برای مهارت داشتن در انجام چنین عمل حساسی ساعت‌ها تمرین لازم است و تکرار نتایج ثابت را تضمین می‌کند و باعث می‌شود شما به یک مورد آزمایشی برای جراح تبدیل نشوید. مهم‌ترین تصمیمی که می‌گیرید این نیست که آیا لابیاپلاستی انجام دهید یا عمل واژینوپلاستی برایتان بهتر است؟ بلکه مهم‌ترین تصمیمی که می‌گیرید این است که بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران را برای این عمل پیدا کنید که هزینه عمل لابیاپلاستی مناسبی را اخذ کند.

برای شروع، هنگام انتخاب یک جراح خوب، جنبه‌های زیادی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. معیارهایی که باید در نظر بگیرید و سؤالاتی که باید بپرسید، می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

چه مدت است که جراح عمل جراحی لابیاپلاستی و یا واژینوپلاستی را انجام داده است؟

چرا این سؤال مهم است؟ زیرا بهترین جراحان جراحی تناسلی مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهند یا حداقل توسط یک متخصص شناخته شده، آموزش‌ دیده‌اند و این مهارت‌های تخصصی را آموخته‌اند. آن‌ها باید مهارت‌هایی که مستقیماً بر موفقیت عمل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی یا عمل باز کردن کلایتورال شما تأثیر می‌گذارد را کسب کرده باشند. اگر آن‌ها برای مدت طولانی این کار را انجام داده‌اند و می‌توانند بسیاری از موارد را مستند کنند، این نشانه خوبی است و شما می‌توانید چنین پزشکی را به‌عنوان بهترین دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی انتخاب کنید.

آن‌ها چه روش‌هایی را برای جراحی زیبایی زنان انجام داده‌اند؟

آگاهی از اصول پایه تقریباً در همه چیز حیاتی است؛ بنابراین، مهم است که جراحی که انتخاب می‌کنید، بسیاری از روش‌ها را انجام داده باشد یا تحت نظر یک جراح که بسیاری از روش‌های مختلف را انجام داده است، آموزش دیده باشد؛ بنابراین، از این سؤال که “چند عمل انجام داده‌اید؟” نترسید. اگر جراح شما در دو سال گذشته حداقل ۵۰ عمل انجام نداده باشد، سؤال بعدی شما باید این باشد که “اگر تعداد زیادی از عمل‌ها را انجام نداده‌اید، کدام جراح لابیاپلاستی یا واژینوپلاستی شما را آموزش داده است؟”

به‌طور منظم چند عمل انجام می‌دهند؟

مراجعه به جراحی که هر چند ماه یک‌بار جراحی تناسلی را انجام می‌دهد، ممکن است نتایج خوبی را به دنبال نداشته باشد. فردی را به‌عنوان بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران بیابید که بسیاری از روش‌ها را به‌طور منظم و دائماً انجام می‌دهد. دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی بهترین مشاوره را به شما می‌دهد و در مورد اینکه چه روشی برای شما کار می‌کند، چه چیزی خوب نیست، چه چیزی بهتر به نظر می‌رسد، از چه چیزهایی باید اجتناب کرد و چه چیزی را می‌توانید انتظار داشته باشید، به‌خوبی به شما توضیح می‌دهد.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک روش جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی بانوان است که برای کاهش یا افزایش اندازه لابیا و بیشتر برای کاهش اندازه لابیا انجام می‌شود. این جراحی برای بهبود ظاهر لابیای شما، کاهش ناراحتی‌های فیزیکی یا به‌عنوان بخشی از جراحی تأیید جنسیت انجام می‌شود.لابیاها یا لب‌های خارجی ناحیه تناسلی بانوان، چین‌های پوست اطراف دهانه واژن هستند. هر زن دو لابیا در دو طرف واژن خود دارد. چین‌های بیرونی لابیای بزرگ نامیده می‌شوند که به معنای لب‌های بزرگ است.

این چین‌ها، چین‌های گوشتی بزرگ‌تری هستند که از اندام‌های تناسلی خارجی محافظت می‌کنند و بعد از بلوغ با موهای ناحیه تناسلی پوشیده می‌شوند. چین‌های داخلی لب‌های کوچک نامیده می‌شوند که از دهانه مجرای ادرار (جایی که ادرار از بدن شما خارج می‌شود) و واژن محافظت می‌کنند.

اهداف انجام لابیاپلاستی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

وقتی شما به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران برای انجام این عمل زیبایی مراجعه می‌کنید، ممکن است بسته به شرایطی که مشاهده می‌کند، به یکی از دلایل زیر لابیاپلاستی را برایتان تجویز کند:

  • ممکن است بخواهد مقداری از بافت لابیا را برای کاهش اندازه آن، جدا کند.
  • ممکن است بخواهد ماده پرکننده یا چربی را به لابیا تزریق کند تا آن را بزرگ کند.
  • ممکن است لابیا را از طریق یک بافت دیگر در بدن، بازسازی کند.
  • اگر لابیاپلاستی قبلی باعث ایجاد مشکلاتی در فرد شده باشد، ممکن است بیمار نیاز به جراحی مجدد پیدا کند.

اگر بخواهیم دلایل انجام لابیاپلاستی را تقسیم‌بندی کنیم، شامل موارد زیر هستند:

دلایل پزشکی و فیزیکی

برای کاهش اندازه لب‌های کوچک به‌طوری‌که از لبه‌های لابیای بزرگ بیرون نزنند، این عمل زیبایی انجام می‌شود. بافت اضافی لب در واژن می‌تواند پیچ ​​بخورد، بچرخد، حالت نیشگون در ناحیه تناسلی ایجاد کند یا دچار کشیدگی شود و در طول انجام حرکات ورزشی مانند دوچرخه‌سواری یا دویدن و مقاربت منجر به تحریک فیزیکی و ناراحتی شود. برای بهبود بهداشت و سلامت نیز ممکن است لابیاپلاستی تجویز شود، زیرا بافت اضافی می‌تواند پاک‌سازی را دشوارتر کند و می‌تواند باکتری‌هایی را در خود جای دهد که در نهایت منجر به ایجاد عفونت‌های دستگاه ادراری و عوارض بعدی آن خواهند شد.

دلایل زیبایی و احساسی

با گذشت زمان، افزایش سن، افزایش وزن و همچنین انجام روابط جنسی متعدد و یا زایمان، ظاهر لابیاها و ناحیه تناسلی ممکن است دچار عدم تعادل و نازیبایی شود که می‌تواند حس اعتمادبه‌نفس خانم‌ها را کاهش دهد. گاهی افراد به دلیل عدم تقارن این ناحیه حتی نمی‌توانند از برخی لباس‌های تنگ استفاده کنند و یا در روابط جنسی خود احساس خوبی نخواهند داشت. درنتیجه برای بازگرداندن ظاهری جوان‌تر پس از زایمان یا افزایش سن و چاقی ممکن است دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی یا به عبارتی بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران این جراحی را برای شما تجویز نماید.

برای کاهش عدم تقارن (شکل ناهموار) لابیای مینور یا لابیای بزرگ یعنی زمانی که یک طرف بلندتر یا شکل متفاوتی نسبت به طرف دیگر دارد نیز لابیاپلاستی توصیه می‌شود. انجام لابیاپلاستی اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد و خطوط بصری، برآمدگی یا ظاهر “پنجه شتر ” هنگام پوشیدن شلوار یا ساق پا را از بین می‌برد. در صورت وجود بافت بیش‌ازحد لب، لباس‌های تنگ علاوه بر ظاهر نازیبایی که ایجاد می‌کنند، می‌توانند باعث ناراحتی فیزیکی نیز بشوند.

جراحی تأیید جنسیت

برای افراد ترنس که می‌خواهند جنسیت خود را از حالت دوجنسیتی به جنس دختر تبدیل کنند نیز عمل لابیاپلاستی انجام می‌شود. می‌توان با استفاده از بافت تناسلی موجود، لابیا ایجاد کرد. لابیاپلاستی ممکن است قبل یا بعد از سایر جراحی‌های بازسازی و جوان‌سازی مانند واژینوپلاستی نیز انجام شود.

چه چیزی باعث بزرگ شدن لابیا می‌شود؟

همان‌طورکه در قسمت‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، موارد مختلفی می‌توانند منجر به بزرگ شدن یا ایجاد ظاهری نامناسب و نازیبا برای لابیاها شوند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سن (یائسگی یا سایر تغییرات هورمونی می‌تواند بافت لابیاهای بزرگ را نازک کند و به لابیای کوچک اجازه می‌دهد تا فراتر از لابیای بزرگ برود و از آن بیرون بزند.)
  • بارداری و زایمان
  • تغییرات وزن زیاد
  • ژنتیک

قبل از جراحی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران چه اتفاقی می‌افتد؟

ابتدا، شما و جراحتان باید در یک جلسه مشاوره درباره دلایلی که می‌خواهید لابیاپلاستی را انجام دهید و هزینه عمل لابیاپلاستی به‌طور واضح و کامل صحبت کنید. در این جلسه شما باید در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک صحبت کنید و دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی موظف است به شما بگوید که آیا با انجام لابیاپلاستی به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد یا خیر؟

زیرا ممکن است برای رسیدن به اهداف خود به عمل‌های دیگری نیز نیاز داشته باشید. همچنین باید عوارض و خطرات جراحی را برای شما به‌طور کامل توضیح دهد. شما ممکن است تحت یک معاینه روانشناسی قرار بگیرید و از شما در مورد مسائلی مانند اضطراب و افسردگی نیز سؤالاتی بشود. در مرحله بعد، بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران جزئیات جراحی شما را برایتان توضیح می‌دهد، ازجمله اینکه برش‌ها در کجا ایجاد می‌شوند و در مورد تغییرات در اندازه و شکل لابیای شما چه انتظاری باید داشت.

شما ممکن است قبل از انجام این عمل زیبایی تحت برخی آزمایشات ازجمله آزمایش خون، آزمایش ادرار و اشعه ایکس قفسه سینه قرار بگیرید تا شرایط سلامتی شما برای انجام عمل، توسط جراح تأیید شود. به شما دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه پوشیدن لباس در روز عمل، زمان قطع غذا و نوشیدنی قبل از عمل، زمان تنظیم یا قطع موقت برخی داروها و سایر اطلاعات در مورد نحوه آماده شدن برای جراحی نیز داده می‌شود.

به‌عنوان‌مثال اگر از قرص‌هایی مانند آسپرین که رقیق‌کننده خون است، استفاده می‌کنید، ممکن است جراح برای جلوگیری از خطر خونریزی، مصرف آن‌ها را از چند روز قبل جراحی برایتان ممنوع کند. بنابراین هر نوع دارویی اعم از داروهای نسخه‌ای و غیر نسخه‌ای و مکمل‌هایی که استفاده می‌کنید را به جراح خود اطلاع دهید تا قبل از انجام عمل، دستورالعمل‌های لازم در مورد مصرف آن‌ها را به شما بدهد.

در روز جراحی لابیاپلاستی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس‌ازاینکه به مرکز لابیاپلاستی در تهران مورد نظر خود یعنی محل جراحی خود رسیدید، بعد از انجام مقدمات کار و پرداخت هزینه عمل لابیاپلاستی وارد مطب پزشک شده و لباس جراحی را به تن خواهید کرد. یک پرستار موظف است که موارد حیاتی شما (دما، نبض، فشارخون، سطح اکسیژن و سرعت تنفس) را اندازه‌گیری کند و نرمال بودن آن‌ها را تأیید نماید. ممکن است دوباره آزمایش خون و آزمایش ادرار برایتان انجام شود. سپس روی تخت مورد نظر دراز می‌کشید و یک سرم به شما در بازو یا دست تزریق می‌شود و ممکن است یک کاتتر ادراری را در مجرای ادرار شما قرار دهند.

در مرحله بعد، دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی لابیای شما و پوست اطراف آن را تمیز می‌کند و در صورت نیاز پرستار ناحیه شرمگاهی شما را می‌تراشد. سپس بیهوشی را بسته به آنچه در جلسه مشاوره در مورد آن صحبت کرده‌اید، شروع می‌کنند. بسته به روشی که برایتان انجام می‌شود، ممکن است آرام‌بخش وریدی با بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی به شما تزریق شود.

اینکه چه تکنیک و روشی برای بازسازی لابیاهای شما انجام شود، در جلسه مشاوره بعد از معاینات فیزیکی و صحبت در مورد اهداف شما از انجام این عمل، توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مشخص می‌شود. بسته به تجهیزات موجود در مرکز لابیاپلاستی در تهران ممکن است از چاقوی جراحی، قیچی یا لیزر برای لابیا پلاستی شما استفاده شود. در حال حاضر جدیدترین روش، همان روش لیزر است که کمتر تهاجمی است و اگر به‌درستی انجام شود، نتایج فوق‌العاده‌ای را برایتان ایجاد خواهد کرد.

نحوه کوچک کردن لابیاها توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

برای کاهش لابیاهای بزرگ که اکثر خانم‌ها با این هدف، برای لابیاپلاستی به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مراجعه می‌کنند، دو رویکرد کلی وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

روش اصلاح

با این روش، جراح شما بافت اضافی را از لبه بیرونی یک یا هر دو طرف لابیای مینور برمی‌دارد. طوری که با لبه‌های لابیای ماژور شما در یک سطح قرار بگیرند یا از لبه‌های لابیای ماژور خارج نشوند.

رویه گوه

با این روش، جراح شما یک قطعه بافت گوه‌ای یا پای شکل را از نواحی داخلی یک یا هر دو طرف لابیای مینور شما برمی‌دارد. جراح معمولاً زیر مخاط را دست نخورده می‌گذارد، به‌طوری‌که وقتی لابیاها بخیه می‌شوند، لبه چروکیده لابیا دست نخورده باقی می‌ماند. این روش ظاهر طبیعی‌تری را برای لابیای مینور حفظ می‌کند. به‌طور مشابه، در صورت انجام عمل جراحی برای کاهش لب‌های بزرگ، می‌توان بخش داخلی هر لابیوم از لابیای ماژور را نیز برداشت.

جراح شما ممکن است بسته به تخصص جراحی یا نتیجه دلخواه شما، روش‌های ترجیحی دیگری نیز داشته باشد که در این صورت در جلسه مشاوره در مورد آن‌ها با شما صحبت خواهد کرد. شما و جراحتان برای انتخاب روش جراحی که به بهترین وجه اهداف و نگرانی‌های شما را برآورده می‌کند، باید بهترین تصمیم را بگیرید.

بزرگ کردن لابیا توسط دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

معمولاً افراد بسیار کمی با هدف بزرگ کردن لابیاها به متخصصین ما مراجعه می‌کنند، بااین‌حال برای برخی افراد جهت زیبایی بیشتر این ناحیه و رفع مشکلات فیزیکی لازم است. برای بزرگ کردن لابیاهای ماژور شما، جراح مقدار کمی چربی را از ناحیه دیگری از بدن مانند شکم یا ران شما (به روش لیپوساکشن) برمی‌دارد و آن را به لب بزرگ ناحیه تناسلی شما تزریق می‌کند.

تزریق اسید هیالورونیک به لابیای ماژور که حالت جوان‌سازی لابیاها را نیز انجام می‌دهد و کلاژن سازی این ناحیه را تحریک می‌کند، یک روش جایگزین است. البته اگر بتوان از چربی بدن خود فرد استفاده کرد، ازنظر کاهش احتمال آلرژی‌های مختلف ایمن‌تر است.

لابیاپلاستی برای ایجاد جنسیت دختر چگونه انجام می‌شود؟

از بافت آلت تناسلی می‌توان برای ایجاد لابیا استفاده کرد. لابیاپلاستی تنها یکی از مراحل، از چندین مرحله متفاوت در کل فرآیند جراحی ترمیمی ایجاد جنسیت دختر است. تمام برش‌های ایجاد شده برای انجام لابیاپلاستی، در روش‌هایی که در بالا توضیح داده شد با بخیه‌های قابل جذب بسته می‌شوند که به‌مرورزمان حل می‌شوند و نیازی به کشیدن آن‌ها وجود ندارد. سپس محل جراحی شما با پانسمان جراحی پوشانده می‌شود و به شما یا همراهتان، توضیح داده خواهد شد که تا چه زمانی چه مراقبت‌هایی را برای گرفتن بهترین نتایج انجام دهید.

لابیاپلاستی چقدر طول می‌کشد؟

لابیاپلاستی یک عمل آسان و سرپایی است. البته آسان بودن آن از دقت و حساسیتی که برای انجام این عمل باید توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران در نظر گرفته شود، کم نمی‌کند. لابیاپلاستی بسته به تکنیکی که برای انجام آن استفاده می‌شود، معمولاً کمتر از دو ساعت طول می‌کشد، هرچه روند جراحی طولانی‌تر باشد هزینه عمل لابیاپلاستی بالاتر خواهد رفت.

بعد از جراحی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از جراحی، جراح کاتتر ادراری شما را برمی‌دارد (در صورت داشتن کاتتر) و با از بین رفتن بیهوشی هوشیارتر می‌شوید. سپس ازنظر خونریزی معاینه خواهید شد. قبل از ترخیص، دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه مراقبت از زخم در حین بهبودی به شما داده می‌شود که باید به‌طور کامل و صددرصدی برای ایجاد نتایج مناسب و جلوگیری از عوارض احتمالی انجامشان دهید. جراح شما همچنین در مورد روش‌های کنترل درد با شما صحبت خواهد کرد و ممکن است مسکن‌هایی را برایتان تجویز کند و اطلاعاتی در مورد محدودیت‌های فعالیت و قرار ملاقات‌های بعدی به شما می‌دهد.

خطرات و عوارض جراحی لابیا در مرکز لابیاپلاستی در تهران چیست؟

عوارض انجام جراحی لابیاپلاستی درصورتی‌که این عمل زیبایی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران و در یک مرکز لابیاپلاستی در تهران ، مانند مرکز ما انجام شود، بسیار نادر است. بااین‌حال بسته به شرایط انجام عمل و واکنش بدن شما، همچنین میزان مهارت جراح انجام دهنده این عمل، احتمال بروز برخی عوارض وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • بافت بیش‌ازحد برداشته ‌شود یا بافت کافی برداشته ن‌شود.
  • خون‌ریزی زیاد
  • کبودی (هماتوم)
  • عفونت، بخصوص اگر در یک محیط استریل این عمل انجام نشود.
  • بازشدگی زخم
  • اسکار زخم
  • درد مداوم، بخصوص درد همراه با رابطه جنسی
  • ایجاد آسیب‌های عصبی و از دست دادن حس در ناحیه تناسلی

آیا بهبودی بعد از لابیاپلاستی دردناک است؟

بعد از انجام لابیا شما مقداری تورم، ناراحتی و درد خواهید داشت، اما معمولاً با داروهای بدون نسخه مانند استامینوفن یا یک داروی تجویزی برای یک مدت محدود، به‌راحتی می‌توانید این میزان درد و ناراحتی را کنترل کنید. اگر ناراحتی شما با داروهای توصیه شده به‌خوبی کنترل نشد، حتماً با جراح خود تماس بگیرید و موارد را گزارش دهید؛ زیرا ممکن است نیاز به برخی اقدامات پزشکی برای کاهش عوارض طولانی‌مدت ایجاد شده وجود داشته باشد. درمان‌های خانگی، مانند کمپرس سرد یا کیسه یخ نیز مفید هستند.

برای کاهش تورم و درد، از قرار دادن یک کیسه یخ بر روی ناحیه عمل (روی لباس زیر پارچه‌ای) کمک بگیرید. این کار را به مدت ۲۰ دقیقه انجام داده و چند بار در روز تکرار کنید. بیشتر افراد فقط درد یا حساسیت به لمس خفیف را برای چند روز گزارش کرده‌اند؛ بنابراین نگران درد بعد از انجام لابیاپلاستی بخصوص درصورتی‌که توسط بهترین دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی انجام شود، نباشید.

ممکن است به شما یک آنتی‌بیوتیک خوراکی یا آنتی‌بیوتیک موضعی داده شود تا روی زخم جراحی خود بمالید تا از عفونت جلوگیری شود. در این صورت حتماً آنتی‌بیوتیک‌ها را سروقت و به‌طور کامل استفاده کنید. در طول دوره بهبودی، از شلوارهای گشاد و لباس زیر نخی و پنبه‌ای استفاده کنید تا اذیت نشوید. لباس‌های تنگ یا لباس‌های زیر غیر نخی و غیر پنبه‌ای می‌توانند باعث اصطکاک روی زخم شده و از بهبود ایده آل آن جلوگیری می‌کند یا بهبود را به تأخیر می‌اندازد.

آیا بعد از انجام لابیاپلاستی خونریزی زیادی خواهد داشت؟

ممکن است چند روز تا یک هفته یا کمی بیشتر، بعد از انجام عمل لابیاپلاستی خونریزی داشته باشید. برای جذب این خونریزی جزئی می‌توانید از یک مینی پد روزانه استفاده کنید. بااین‌حال اگر خونریزی شدید شد و به‌قدری خونریزی داشتید که مجبور به استفاده از نوار بهداشتی و تعویض زودبه‌زود آن شدید، باید سریعاً موارد را به جراح خود اطلاع دهید تا اقدامات درمانی و پزشکی لازم جهت جلوگیری از خطرات خونریزی برایتان انجام شود. البته این مورد بسیار نادر است و اگر به دستورالعمل‌های دکتر فوق تخصص لابیاپلاستی، قبل و بعد از انجام جراحی به‌طور کامل عمل کنید، این مشکل برایتان ایجاد نخواهد شد.

در چه زمانی بهترین نتایج از لابیاپلاستی ایجاد می‌شود؟

تورم اولیه، درد و تغییر رنگ موقت در چند هفته اول پس از جراحی با انجام مراقبت‌های لازم به‌خوبی کاهش می‌یابد. بیشتر تورم بعد از شش هفته، به‌طور کامل از بین می‌رود. بااین‌حال، ممکن است از چهار تا شش ماه زمان بهبودی کامل طول بکشد تا ورم به‌طور کامل از بین برود و نتایج مطلوب پایانی مشخص گردد. معمولاً جای زخم کمی نیز باقی می‌ماند که اگر این عمل را توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران انجام دهید که در انجام جراحی خود مهارت و تجربه کافی داشته باشد، برش‌ها را در نقاطی ایجاد می‌کند که بعد از بهبودی کامل اثری از جراحی دیده نشود.

چگونه بعد از جراحی لابیاپلاستی ناحیه لابیای خود را بشوییم؟

برای شستن زخم ناشی از عمل لابیاپلاستی، فقط باید از آب ولرم بدون صابون استفاده کنید. پس از ادرار کردن، ناحیه مورد نظر را به آرامی پاک کنید یا آن را خشک کنید. ناحیه جراحی را به‌هیچ‌وجه مالش ندهید. جراح ممکن است از شما بخواهد که دارو مصرف کنید یا رژیم غذایی شما را برای جلوگیری از عوارضی مانند یبوست تغییر دهد تا هنگام خارج شدن مدفوع، فشار زیادی به بدن وارد نشود. این شرایط می‌تواند بخیه‌های شما را بکشد یا پاره کند و اجازه ندهد بهبودی به‌طور مناسب انجام شود.

بنابراین تمام دستورالعمل‌های جراح خود را پس از عمل برای ادرار کردن و مدفوع، برای تمیز نگه‌داشتن ناحیه جراحی و از بین بردن باکتری‌ها از این ناحیه به طور دقیق دنبال کنید.

چه زمانی بعد از لابیاپلاستی می‌توانم به کار، فعالیت بدنی و فعالیت جنسی برگردم؟

پس از چند روز، با توجه به تشخیص بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران باید بتوانید به سر کار و سایر فعالیت‌های سبک خود بازگردید. اگر شغل شما شامل فعالیت‌های بدنی شدید یا بلند کردن وزنه است، ممکن است لازم باشد مدت بیشتری در خانه بمانید و استراحت کنید. شما باید از موارد زیر به مدت چهار تا شش هفته یا تا زمانی که جراح به شما توصیه می‌کند، اجتناب کنید:

  • ورزش سنگین
  • انجام فعالیت‌های بدنی مانند دوچرخه‌سواری، دویدن و شنا
  • رابطه جنسی

توجه داشته باشید که بازگشت زودهنگام به این فعالیت‌ها می‌تواند فشار اضافه‌ای بر زخم شما وارد کرده و بخیه‌ها را پاره کند که بهبودی مورد انتظار را به تأخیر می‌اندازد و ممکن است نتایج مورد نظر ایجاد نشوند.

نتایج لابیاپلاستی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران چقدر ماندگار هستند؟

لابیاپلاستی که به‌عنوان یک جراحی زیبایی اندام تناسلی زنانه انجام می‌شود، ماندگاری طولانی‌مدتی دارد. تا زمانی که عوارضی ایجاد نشود و تغییر وزن نداشته باشید، ممکن است دیگر هرگز به این جراحی نیاز نداشته باشید؛ اما جوان‌سازی و لابیاپلاستی تقویتی با تزریق چربی یا فیلر ممکن است کمتر ماندگار باشد و بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد مواد تزریقی داشته باشید.

همچنین باید بدانید که اگر بعد از انجام این عمل بخواهید بچه‌دار شوید، نتایج لابیاپلاستی شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. بسیاری از زنان تصمیم می‌گیرند که برای انجام لابیاپلاستی خود تا پایان به دنیا آوردن آخرین فرزند خود صبر کنند.

در مورد چه مسائلی بعد از جراحی باید با جراح تماس بگیرم؟

در صورت تجربه علائم زیر باید با جراح خود تماس بگیرید و موارد را گزارش دهید:

  • تورم بیش‌ازحد یا بدتر شدن درد به‌جای کاهش و بهبودی درد ناشی از لابیاپلاستی
  • افزایش خونریزی، دیدن توده‌های لخته‌ای خون
  • چرک یا ترشح که تغییر رنگ داده است.
  • درد شدید، هنگام ادرار کردن یا مدفوع
  • تب
  • باز شدن محل جراحی

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر خواهد بود؟

هزینه عمل لابیاپلاستی به عوامل مختلفی از جمله دستمزد جراح، تیم جراحی، هزینه مرکز لابیاپلاستی در تهران و وسایل مصرفی جراحی بستگی دارد. از سوی دیگر میزان افتادگی لابیا، نوع جراحی و تکنیک مورد استفاده برای جراحی، ابزار مورد استفاده در طول جراحی از جمله لیزر یا نخ و مدت زمان لازم برای انجام جراحی نیز می‌تواند روی هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر بگذارد.

سخن آخر

همان‌طورکه ملاحظه کردید، لابیاپلاستی مزایای عملکردی و زیبایی بسیار زیادی دارد. اکثر زنان برای کاهش لب‌های اضافی که پیچ خورده و می‌چرخند و باعث درد و سوزش می‌شوند، تحت عمل جراحی لابیا قرار می‌گیرند. برخی دیگر نیز می‌خواهند ظاهر جوانی در ناحیه تناسلی خود پس از زایمان یا افزایش سن ایجاد کنند. بسیار مهم است که برای انجام این عمل به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنید تا با مهارتی که در انجام تکنیک‌های مختلف این عمل دارد و تجربه انجام این عمل، بهترین لابیاپلاستی را با حداقل عوارض ممکن و مناسب‌ترین هزینه عمل لابیاپلاستی برایتان انجام دهد.

شما می‌توانید برای انجام لابیاپلاستی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به مرکز لابیاپلاستی در تهران مانند ما مراجعه کنید و تحت نظر بهترین متخصصان جراحی زیبایی زنان، این عمل را در محیطی مجهز و کاملا استریل انجام دهید. جهت گرفتن نوبت و اطلاع از هزینه عمل لابیاپلاستی از شماره‌های موجود در بخش تماس با ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید