بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران

واژینیسموس یکی از بیماری‌هایی است که برخی از خانم‌ها در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند. این بیماری نه تنها از ایجاد یک رابطه جنسی مطلوب جلوگیری به عمل می‌آورد، بلکه ممکن است در آینده مشکلاتی مانند ناباروری را نیز به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم با معرفی این بیماری و شناسایی بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران، بسیاری از نگرانی‌های شما را از بین ببریم. برای این منظور می‌توانید به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کنید.


The-best-doctor-to-treat-vaginismus-in-Tehran

علائم بیماری واژینیسموس

قبل از این که در مورد روش‌های بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران صحبت کنیم، ابتدا باید ببینیم بیماری واژینیسموس چیست و چه علائمی دارد؟ بیماری واژینیسموس در واقع به انقباضاتی که به صورت غیر عادی در واژن به وجود می‌آیند گفته می‌شود.

مهم‌ترین علائم این بیماری، در هنگام برقراری رابطه جنسی خود را نشان می‌دهد؛ به گونه‌ای که فرد در این زمان درد، سوزش و خارش بسیار زیادی احساس نموده و از مقاربت جنسی خودداری می‌کند. اگر این بیماری در هنگام برقراری اولین رابطه جنسی بروز نماید، به آن واژینیسموس اولیه گفته می‌شود. همچنین برخی از خانم‌ها ممکن است پس از زایمان با این مشکل مواجه شوند که آن را واژینیسموس ثانویه نام نهاده‌اند.

یکی دیگر از علائم بیماری واژینیسموس این است که نمی‌توان هیچ‌گونه شیئی مانند تامپون یا دیافراگم را درون واژن قرار داد؛ حتی در مطب پزشک و برای معاینه نیز نمی‌توان از دستگاه اسپکولوم برای چنین افرادی استفاده نمود.

این گونه افراد به سبب درد و نارحتی که در هنگام رابطه جنسی تجربه می‌کنند، از انجام آن واهمه دارند و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شخص و همچنین شریک جنسی او گردد.

تنها راه حلی که پیش روی این افراد وجود دارد این است که به یک کلینیک درمان واژینیسموس مراجعه نموده و با استفاده از روش‌های درمانی متداولی که برای این امر وجود دارد، اقدام به درمان بیماری واژینیسموس نماید.

 

عوارض عدم مراجعه به بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران

بیماری واژینیسموس می‌تواند به صورت موقتی و یا دائمی رخ دهد و در صورتی که فرد برای درمان این بیماری اقدام نکند، ممکن است عوارض ناخوشایندی را تجربه کند.

خوشبختانه این روزها افراد زیادی هستند که به عنوان بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران و سایر شهرهای کشورمان به فعالیت مشغول هستند و تنها با یک یا چند بار مراجعه به آن‌ها در کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس، می‌توان برای همیشه این بیماری را درمان نمود و یک زندگی متعادل و عالی را در کنار شریک عاطفی خود تجربه کرد.

برخی از مهم‌ترین عوارض بیماری واژینیسموس در صورت عدم مراجعه به پزشک عبارتند از:

  • ترس از برقراری رابطه جنسی با شریک عاطفی خود
  • کاهش میل جنسی به مرور زمان به سبب عدم برقراری رابطه جنسی
  • ناتوانی در باروری به علت عدم دخول کامل در رابطه جنسی
  • کاهش اعتماد به نفس فرد
  • عدم امکان معاینه فرد توسط پزشک زنان
  • تجربه احساساتی مانند ترس، اضطراب، استرس و نگرانی
  • متزلزل شدن پایه‌های زندگی زناشویی

انواع روش‌های درمانی توسط بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران

زمانی که شما برای درمان مشکل‌ واژینیسموس به کلینیک درمان واژینیسموس مراجعه می‌نمایید، ابتدا با بررسی‌های دقیق، علت بیماری شما مشخص می‌گردد. گاهی اوقات واژینیسموس در اثر یک مشکل جسمی به وجود نیامده و تنها سرمنشا‌ء آن بیماری‌های روحی و روانی هستند.

در چنین شرایطی ممکن است شما را به یک روانپزشک ارجاع دهند تا با روش‌های نوین روان درمانی، اقدام به برطرف کردن نشانه‌های واژینیسموس نمایید. اما اگر منشاء بروز این بیماری جسمی باشد، می‌توان با کمک بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران، اقدام به درمان آن نمود. با ما همراه باشید تا به صورت خلاصه به برخی از روش‌های درمانی واژینیسموس اشاره نماییم:

  • درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس

یکی از روش‌هایی که این روزها بسیاری از پزشکان در کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس از آن استفاده می‌نمایند، تزریق بوتاکس است. این روش برای افرادی که واژینیسموس در آن‌ها به صورت حاد درآمده است پیشنهاد می‌گردد.

بوتاکس ماده‌ای است که به واژن خانم‌ها تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات آن می‌گردد. این روش درمانی ممکن است یک بار انجام شود و یا به تشخیص پزشک، برای چندین بار و به فواصل ۶ ماه نیاز به تزریق مجدد بوتاکس باشد. این روزها درمان قطعی بیماری واژینیسموس با استفاده از بوتاکس، توسط بسیاری از پزشکان به بیمارانی که این مشکل در آن‌ها به صورت جدی درآمده پیشنهاد می‌شود.

  • پروتز درمانی

گاهی بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس درتهران، پروتز درمانی را برای رفع این مشکل برای بیماران خود پیشنهاد می‌کند. این روزها پروتزهای پلاستیکی مخصوصی وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توان تا حدودی واژن را گشاد نمود.

  • ژل‌های لوبریکانت

اگر پزشک تشخیص دهد که مشکل‌ واژینیسموس چندان حاد نیست و می‌توان با روش‌های ساده آن را برطرف کرد، استفاده از ژل‌های لوبریکانت را پیشنهاد می‌نماید. در ترکیب این‌ ژل‌ها مقادیر فراوانی از مواد روان کننده و مرطوب کننده وجود دارد که باعث از بین رفتن خشکی واژن شده و در نهایت به درمان بیماری واژینیسموس کمک فراوانی می‌کند.

  • درمان واژینیسموس با دستگاه RF

یکی از بهترین روش‌های درمان واژینیسموس، استفاده از دستگاه RF است. این دستگاه با بهره گیری از امواج الکترومغناطیسی، در میان بافت‌های واژن تغییرات عمده‌ای را به وجود می‌آورد.

در واقع با تاباندن برخی از امواج مخصوص، باعث رها سازی عضلات واژن و درمان بیماری واژینیسموس می گردند. ذکر این نکته ضروری است که هزینه درمان واژینیسموس با rf ممکن است کمی بیشتر از سایر روش‌ها باشد، اما نتیجه‌ای که در نهایت به دست می‌آید بسیار عالی است.

  • برداشتن اندومتریوز

گاهی اوقات درد و ناراحتی که خانم‌ها در هنگام برقراری رابطه جنسی احساس می‌کنند، در اثر رشد یکی از قسمت‌های داخلی رحم به نام اندومتریوز به سمت نواحی بیرونی رحم است.

زمانی که فردی با این مشکل به بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران مراجعه می‌نماید، پزشک با بررسی‌های دقیق، به عامل اصلی به وجود آورنده واژینیسموس پی برده و اگر این موضوع به سبب وجود اندومتریوز باشد، آن را با یک جراحی برمی‌دارد.

  • جراحی برای بزرگ کردن واژن

اگر پس از مراجعه به کلینیک درمان واژینیسموس، هیچ کدام از روش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم کارآمد نبودند، ممکن است پزشکان تشخیص دهند که بیمار نیاز به انجام عمل جراحی و بزرگ کردن واژن دارد.

کدام یک از روش‌های درمانی برای بیماری واژینیسموس موثرتر است؟

در قسمت قبل به صورت خلاصه، برخی از روش‌های درمانی واژینیسموس را برای شما عزیزان شرح دادیم. مسلماً بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان، با بهره‌گیری از این روش‌ها به عالی‌ترین شکل ممکن اقدام به درمان واژینیسموس برای همیشه می‌نماید.

اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که کدام یک از این روش‌ها موثرتر هستند؟ در پاسخ باید بگوییم این موضوع به طور کامل به وضعیت جسمانی و نظر پزشک شما بستگی دارد.

در واقع با توجه به شدت و مقدار بیماری، یکی از این روش‌ها توسط پزشک پیشنهاد می‌گردد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی موثرترین روش‌های درمان واژینیسموس را نام ببریم، بدون شک به درمان با تزریق بوتاکس و همچنین درمان با دستگاه rf اشاره خواهیم نمود. در ادامه مطلب، به صورت جامع و کامل هر کدام از این دو روش را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

همه چیز درباره درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس

همان‌گونه که می‌دانید تزریق بوتاکس یکی از روش‌هایی است که پزشکان از آن برای رفع چین و چرک و افتادگی پوست استفاده می‌نمایند. در ترکیب بوتاکس سم بوتولسیم وجود دارد که باعث ایجاد فلج عضلانی شده و از انقباض عضلات جلوگیری به عمل می‌آورد.

به همین سبب است که بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران، زمانی که این بیماری شدت بالایی دارد و مدت زمان زیادی بیمار را درگیر نموده است، تزریق بوتاکس را توصیه می‌کند. فراموش نکنید که درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس، زمانی اتفاق می‌افتد که شما آن را در معتبرترین کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس و تحت نظر یک پزشک حرفه‌ای انجام دهید.

برای درمان واژینیسموس، بوتاکس به سه عدد از عضلات واژن تزریق می‌گردد، این موضوع سبب می‌شود تا هر کدام از عضلاتی که با مشکل مواجه شده‌اند، انقباض آن‌ها برطرف گردد. اگر پزشک در هنگام معاینه تشخیص دهد که یکی از عضلات دارای گرفتگی بیشتری هستند، مسلماً بوتاکس بیشتری به آن تزریق می‌نماید.

تزریق بوتاکس باعث استراحت عضلات واژن در هنگام نزدیکی شده و به این صورت درد و گرفتگی آن‌ها را کاهش می‌دهند. برای برخی از افراد درمان قطعی بیماری واژینیسموس با استفاده از بوتاکس، در همان جلسه اول اتفاق می‌افتد و نیازی به تزریق دوباره و چند باره نیست. برخی دیگر نیز که مشکل‌ واژینیسموس آن‌ها حادتر است، نیاز به چندین جلسه درمانی دارند.

مزایای تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر برای درمان‌ واژینیسموس درتهران

بدون شک اگر برای تزریق بوتاکس به بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران مراجعه نمایید، از مزایای فراوانی برخوردار خواهید شد. همچنان با ما همراه باشید تا به برخی از مهم‌ترین مزایای درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس اشاره کنیم:

  • تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک درمان واژینیسموس و توسط پزشکان با تجربه و حرفه‌ای، باعث کاهش تنش ماهیچه‌های واژن شده و به استراحت این عضلات در هنگام دخول کمک فراوانی می‌نماید.
  • تزریق بوتاکس یک درمان سرپایی و قطعی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان آن را انجام داد.
  • خانم‌هایی که با استفاده از این روش اقدام به درمان واژینیسموس می‌نمایند، در هنگام نزدیکی دردی احساس نخواهند کرد.
  • بوتاکس از اسپاسم غیر عادی عضلات واژن، جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • دوره نقاهت درمان قطعی بیماری واژینیسموس با استفاده از بوتاکس بسیار کوتاه است و خانم‌ها پس از تزریق این ماده، می‌توانند به زندگی عادی و روزانه خود ادامه دهند.
  • تزریق بوتاکس بسیاری از ترس‌ها و استرس‌هایی که یک خانم مبتلا به واژینیسموس در هنگام نزدیکی تجربه می‌کند را از بین می‌برد.
  • معمولاً ماندگاری بوتاکس بین ۲ تا ۶ ماه است؛ اما تجربه نشان‌ دهنده آن است که حتی پس از گذشت این مدت زمان و از بین رفتن اثر بوتاکس، باز هم فرد به کلی درمان شده و می‌تواند به راحتی اقدام به برقراری رابطه جنسی نماید.

درمان قطعی واژینیسموس با دستگاه rf

یکی از موثرترین روش‌هایی که همواره توسط بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران به بیماران پیشنهاد می‌گردد، استفاده از دستگاه rf است. برخی از بیماران با تصور این‌ که هزینه درمان واژینیسموس با rf بسیار گران است، به سراغ انجام این روش نمی‌روند؛ در صورتی که دستگاه rf یک درمان کامل و قطعی برای واژینیسموس ارائه می‌نماید.

دستگاه rf برخی از امواج الکترومغناطیسی را تولید می‌کند که بر روی بافت ماهیچه‌های واژن تاثیر گذاشته و باعث برطرف شدن انقباض غیر عادی آن در هنگام نزدیکی می‌گردد. معمولاً درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه rf طی ۲ الی ۳ جلسه انجام می‌شود؛ البته بین این جلسات با همدیگر فاصله یک هفته‌ای وجود دارد.

جالب است بدانید که بسیاری از بیماران در هنگام جلسه ابتدایی استفاده از دستگاه rf ، اثرات درمانی آن را به خوبی احساس خواهند نمود و دیگر نیازی به سایر روش‌ها مانند جراحی برای درمان واژینیسموس وجود ندارد. این روش درمانی در مطب پزشک یا در کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس انجام می‌پذیرد و بیمار پس از انجام آن، به راحتی می‌تواند به امور عادی و روزمره خود بپردازد.

مزایای دستگاه rf توسط بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران

اگر شما عزیزان صرف نظر از هزینه درمان واژینیسموس با rf، تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، بدانید که مزایای بسیار زیادی در انتظار شماست. البته برخورداری از این مزایا، به شرط آن است که از دانش و تخصص بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران برای این امر بهره بگیرید و کار را به دست کاردان بسپارید. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه rf برای درمان واژینیسموس عبارتند از:

  • تعداد جلسات درمانی که بیمار باید به کلینیک درمان واژینیسموس مراجعه نماید بسیار اندک است.
  • دستگاه rf برای بیمارانی که واژینیسموس آن‌ها حاد و شدید است، بهترین راه درمان به شمار می‌رود.
  • پس از آن که ‌ واژینیسموس با استفاده از این روش درمان شد، نیازی به استراحت طولانی و سپری کردن دوران نقاهت وجود ندارد.
  • طبق نظر پزشکان و متخصصان، درمان با دستگاه rf یکی از به روزترین و مطمئن‌ترین روش‌های درمانی است که تاکنون برای بیماری واژینیسموس شناخته شده است.
  • درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه rf هیچ نوع دردی به همراه ندارد و حتی برشی بر روی بافت‌های واژن ایجاد نمی‌کند.
  • بسیاری از بیماران در همان جلسات ابتدایی مراجعه، به خوبی درمان و بهبودی را احساس خواهند کرد.

هزینه درمان واژینیسموس با rf چقدر است؟

همان گونه که اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که برای بسیاری از بیماران در هنگام مراجعه به بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران به وجود می‌آید، هزینه درمان واژینیسموس با rf است. به همین سبب افراد سعی می‌کنند قبل از مراجعه به پزشک، در مورد هزینه‌های این روش درمانی تحقیق نموده و پیش زمینه‌ای در مورد آن به دست آورند.

ذکر این نکته ضروری است که پارامترهای بسیار زیادی وجود دارند که بر روی هزینه درمان واژینیسموس با rf تاثیر گذار هستند. از جمله این پارامترها می‌توان به میزان حاد بودن شرایط بیمار و تعداد جلسات درمانی که پزشک برای او در نظر می‌گیرد اشاره نمود. بدون شک بسیاری از پزشکان قبل از انجام این روش، در مورد هزینه‌های درمانی آن با بیمار خود صحبت نموده و شرایط را برای او توضیح می‌دهند.

گفتنی است هزینه درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه rf در قیاس با سایر روش‌ها مانند جراحی، بسیار کمتر است؛ همچنین بیمار در این شیوه، عوارض بسیار کمی را تحمل کرده و پس از گذشت یک الی دو جلسه درمانی، می‌تواند به راحتی و بدون هیچ درد و فشاری اقدام به نزدیکی با همسر خود نماید.

بنابراین مواهب و مزایای استفاده از این روش، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که برای آن صرف می‌کنید. بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران می‌تواند با استفاده از دستگاه rf  برای همیشه مشکل واژینیسموس را حل کرده و یک رابطه جنسی سالم و استاندارد را برای شما به ارمغان آورد.

۸ علت بروز بیماری واژینیسموس

این روزها برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می‌آید که علت اصلی بروز بیماری واژینیسموس چیست؟ به عقیده بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران، واژینیسموس یک بیماری است که به صورت غیر ارادی در افراد به وجود می‌آید و علل مختلفی باعث بروز آن می‌شوند. در این قسمت به ۸ مورد از این پارامترها اشاره می‌کنیم:

  1. تجربه روابط جنسی نامتعارف در زمان‌های گذشته
  2. داشتن تصورات اشتباه در مورد روابط جنسی و ترس از آن
  3. وجود بیماری افسردگی در روح و روان فرد
  4. برقراری رابطه جنسی بدون مقدمه و بدون مهارت توسط همسر
  5. وجود برخی از مشکات فیزیکی مانند عفونت، مشکل در پرده بکارت و…
  6. ترس از زایمان
  7. به وجود آمدن آسیب برای واژن پس از زایمان
  8. استرس و اضطراب فراوان در هنگام برقراری رابطه جنسی

خوشبختانه علت بیماری واژینیسموس هر کدام از این موارد که باشد (یا به هر علت دیگری که رخ دهد) می‌توان با بهره‌گیری از کمک بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران و سایر شهرهای کشورمان، اقدام به درمان قطعی و کامل این بیماری نمود.

اطلاعاتی در مورد بهترین کلینیک درمان واژینیسموس

خوشبختانه در کشورمان ایران مراکز معتبری وجود دارند که به عنوان بهترین کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس به فعالیت مشغول بوده و بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه می‌دهند. بسیاری از افرادی که به عنوان بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران شناخته شده هستند، در یکی از این کلینیک‌های معتبر به فعالیت مشغول هستند.

این کلینیک‌ها از جدیدترین روش‌های پزشکی که امروزه در سراسر دنیا برای درمان واژینیسموس مطرح شده‌اند، استفاده نموده و توسط آن به بیماران خود کمک می‌کنند. همچنین بسیاری از دستگاه‌هایی که در این کلینیک‌ها مشاهده می‌کنیم، با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده‌اند.

تجربه نشان‌ دهنده آن است که بسیاری از افراد به سبب احساس شرم و خجالتی که دارند، از مراجعه به کلینیک و مطرح کردن مشکل واژینیسموس با پزشک خود ترس دارند. به همین سبب این مشکل به قوت خود باقی مانده و تعادل رابطه عاطفی را به هم می‌ریزد. همان‌گونه که می‌دانید یک رابطه جنسی سالم و متعادل، باعث حفظ بنیان زندگی زناشویی می‌شود و اگر این رابطه به علت واژینیسموس یا هر بیماری دیگری با اختلال مواجه شود، زندگی را به مرور زمان سرد کرده و آن را متزلزل می‌نماید.

بنابراین حالا که کلینیک‌ها و مراکز معتبری در دسترس ما وجود دارند، بهتر است که به آن‌ها مراجعه نموده و بدون ترس و خجالت، اقدام به درمان واژینیسموس نماییم. خوشبختانه امروزه متخصصان زیادی وجود دارند که به عنوان بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران به فعالیت مشغول بوده و برای درمان این مشکل به بیماران خود کمک می‌کنند.

 

باورهای نادرست در مورد بیماری واژینیسموس

این روزها شاهد وجود برخی از باورهای نادرست در مورد بیماری واژینیسموس در میان افراد هستیم که مانع آن‌ها برای مراجعه به بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران و سایر شهرهای کشورمان می‌گردد.

برخی از خانم‌ها گمان می‌کنند تنها آن‌ها هستند که با این مشکل مواجه هستند و در نتیجه از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند و این موضوع به سبب باورهای غلطی است که در ذهن آن‌ها وجود دارد. برخی از این باورهای غلط عبارتند از:

  • برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند در روابط جنسی سرد هستند و به همین سبب نمی‌توانند یک رابطه جنسی لذت‌بخش و با کیفیت را با شریک زندگی خود برقرار کنند.
  • بعضی دیگر از افراد بر این باور هستند که با گذشت زمان، مشکل واژینیسموس درمان می‌گردد. در صورتی که تجربه نشان دهنده آن است که این موضوع با گذر زمان بهبود پیدا نمی‌کند و باید به یک کلینیک درمان واژینیسموس مراجعه نمود.
  • یکی دیگر از باورهای غلط و مخربی که در میان افراد وجود دارد این است که با مشاهده فیلم‌های غیر اخلاقی می‌توان مشکل واژینیسموس را درمان نمود و نیازی به مراجعه به پزشک وجود ندارد.
  • برخی از افراد نیز به جای مراجعه به پزشکان و متخصصانی که دانش و تجربه لازم را در این مورد دارند، از افراد ناآگاه طلب کمک می‌کنند. این موضوع نه تنها باعث بهبودی مشکل واژینیسموس نمی‌گردد، بلکه ممکن است اوضاع را بدتر از قبل نماید.
  • باور اشتباه دیگری که وجود دارد این است که می‌توان با مصرف برخی از داروها و ویتامین‌ها، مشکل واژینیسموس را درمان نمود و نیازی به مراجعه به پزشک نیست. این باور نیز کاملاً نادرست است و هیچ تاثیری در بهبودی این بیماری نخواهد داشت.

مشاوره با بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران

بدون شک اولین راه حلی که برای درمان بیماری واژینیسموس وجود دارد، دریافت مشاوره از متخصصانی است که امروزه به عنوان بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران و ایران شناخته شده هستند. بهترین کاری که می‌توان در این زمینه انجام داد این است که زوجین به همراه همدیگر به پزشک مراجعه نموده و در مورد مشکل زناشویی خود صحبت نمایند. در چنین شرایطی پزشک می‌تواند به خوبی ریشه مشکل آن‌ها را تشخیص داده و با روش‌های درمانی جسمی و روانی به آن‌ها کمک نماید.

گاهی اوقات ممکن است زوجین پس از مراجعه به کلینیک تخصصی درمان واژینیسموس و مشورت با پزشک، به این نتیجه برسند که واژینیسموس به سبب برخی از مشکلات روحی و روانی در خانم به وجود آمده است. این مشکلات می‌توانند خود را با عملکرد غیر عادی واژن و بیماری واژینیسموس نشان دهند.

بدون شک مشکلات روحی و روانی، با ارجاع به روانپزشک یا روانشناس به مرور زمان حل خواهد شد. در غیر این صورت و اگر پزشک به این نتیجه برسد که واژینیسموس به سبب یک مشکل جسمی به وجود آمده است، روش‌های بی‌شماری مانند درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس، دستگاه rf و… وجود دارند که هر کدام از آن‌ها با تشخیص پزشک انجام شده و به برطرف شدن این بیماری کمک فراوانی می‌کند.

معمولاً زمانی که زن و شوهر برای حل مشکل واژینیسموس به یک متخصص و پزشک با تجربه مراجعه می‌نمایند، ابتدا آموزش‌های لازم در مورد برقراری رابطه جنسی صحیح به آن‌ها داده می‌شود و در صورتی که با این آموزش‌ها مشکل‌ واژینیسموس برطرف نشد، آنگاه ممکن است به سراغ سایر روش‌هایی بروند که در مورد آن‌ها برای شما صحبت کردیم. در بسیاری از اوقات، مشکل واژینیسموس توسط بهترین پزشک درمانگر واژینیسموس در تهران،  به راحتی قابل برطرف شدن است و پس از آن زن و شوهر می‌توانند یک رابطه جنسی با کیفیت و متعادل را با همدیگر تجربه نمایند.

سخن پایانی

از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، از شما بسیار سپاسگزاریم. ما در این مطلب تلاش کردیم در مورد بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس درتهران، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین به برخی از روش‌های درمانی این بیماری مانند درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس، دستگاه rf و… اشاره کردیم. علاوه بر این درباره مواردی مانند هزینه درمان واژینیسموس با rf و ویژگی‌های بهترین کلینیک درمان واژینیسموس سخن گفتیم.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که یکی از اصلی‌ترین علت به سرانجام نرسیدن زندگی مشترک زوجین و طلاقی که در کشورمان شاهد آن هستیم، مشکلات متعدد در برقراری رابطه جنسی است و واژینیسموس یکی از آن‌هاست. بنابراین در صورت مشاهده چنین مشکلی به یک متخصص با تجربه مراجعه نموده و بدون ترس و خجالت، تمامی مراحل درمان را تا انتها ادامه دهید. بدون شک نجات زندگی زناشویی شما، ارزش دست کشیدن از ترس و خجالت و صرف هر زمان و هزینه‌ای را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید