دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی

نخستین گام برای یک درمان موفق، انتخاب پزشکی ماهر است. چند تخصص پزشکی برای درمان بیماری ویروسی زگیل تناسلی وجود دارد. از آن­جایی که این بیماری مربوط به ناحیه تناسلی می­شود، بانوان پزشک متخصص زنان و زایمان را برای درمان خود بر می‌­گزینند. برای انتخاب پزشک معیارهای زیادی وجود دارد. ممکن است تعریف یک پزشک را از کسی شنیده یا رزومه­ی او را مطالعه کرده باشید.

این نوشتار تخصص­‌هایی که می­توانید برای درمان زگیل تناسلی به آن مراجعه کنید را معرفی خواهد کرد. همچنین با لیستی از چند دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی نیز آشنا خواهید شد که در حال حاضر در کلینیک دکتر زنان ما با مدرن‌ترین ابزار تشخیصی روز دنیا در حال فعالیت هستند و شما می‌توانید با خیال راحت معاینات دوره‌ای را نزد آن‌ها انجام دهید تا در صورت بروز هرنوع عارضه‌ای مانند زگیل تناسلی زودتر متوجه آن شده و اقدامات درمانی لازم را اجرا نمایید.

آنچه در مورد تشخیص زگیل تناسلی مهم است این است که گاهی افراد تبخال تناسلی را با زگیل اشتباه می‌گیرند که می‌تواند خطرناک باشد. همچنین به دلیل اینکه عامل ایجاد زگیل تناسلی یعنی ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) عامل اصلی سرطان دهانه رحم نیز هست، این زگیل‌ها باید هرچه سریع‌تر شناسایی و درمان شوند.

ویژگی­های یک دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی

برای یافتن بهترین پزشکی که می­تواند به شما برای حل مشکلتان کمک کند، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اگر تمایل ندارید مشکل خود را با کسی درمیان بگذارید و از مشاوره­های دیگران برای انتخاب پزشک بهره ببرید، امروزه دنیای مجازی فضای بی­نهایتی را در اختیارتان گذاشته که می­توانید بدون خجالت و توضیح دادن به دیگران اقدام به حل مسائل خود کنید. معمولاً پزشکان رزومه خود را در سایت­ها و شبکه­های اجتماعی به اشتراک می­گذارند. با توجه به دانش تخصصی و رزومه پزشکان، می­توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین مشاهده بازخورد کاربران در صفحات مجازی پزشک مورد نظر، تصمیم نهایی را برای شما راحت­تر خواهد کرد.

از آنجایی که تاکنون درصد بسیار بالایی از بیماران مراجعه کننده به کلینیک ما از نحوه برخورد پرسنل، نحوه برخورد پزشک، تشخیص پزشک، وسایل مورد استفاده و خدمات انجام شده بسیار راضی بوده‌اند، شما نیز می‌توانید این کلینیک را با اطمینان خاطر برای معاینات دوره‌ای و تشخیص زگیل تناسلی انتخاب کنید. هنگامی که برای درمان نزد پزشک رفتید، با دیدن نشانه­های زیر اطمینان حاصل می‌کنید که یک انتخاب مناسب داشته­اید:

  • توانایی پزشک در ایجاد اعتماد به نفس در شما
  • ایجاد یک فضای کاملاً بهداشتی و سالم در محیط کار
  • عدم سرزنش بیمار و داشتن برخوردی حمایت­گرانه
  • داشتن توصیه­های علمی و منطقی متناسب با دانش روز
  • حفظ حریم شخصی بیمار و ویزیت به­ صورت جداگانه

به یاد داشته باشید برای هر موضوعی که به پزشک مراجعه می­کنید، باید نسبت به حق و حقوق خود حساس باشید.

معرفی چند دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی

بانوانی که قصد درمان زگیل تناسلی را دارند و برای این­کار می‌خواهند پزشک متخصص مناسبی را انتخاب کنند، تا انتها با این نوشتار همراه باشند. اگر ساکن شهر تهران هستید یا تمایل دارید برای درمان به این شهر بیایید، بهتر است پیش از انتخاب پزشک مورد نظر، دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی را بشناسید. به طور کلی مزیت درمان در کلینیک‌های خصوصی شهر تهران مانند کلینیک ما نسبت به سایر شهرهای ایران این است که تعداد زیادی از پزشکان ماهر در جای جای این شهر بزرگ آماده پذیرش بیمار هستند. همچنین کلینیک­ تخصصی ما با امکانات مدرن و به روز خود، در هر زمانی آماده خدمت رسانی است. در این قسمت، نام و نشانی چند دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی آورده شده که شما با مقایسه و سنجش شرایط بیماری خود، می­توانید یکی از این متخصصان زبده را برگزینید.

اگر به دنبال یک دکتر زنان خوب در تهران برای زگیل تناسلی می­گردید، بی شک دکتر مریم نادری یکی از بهترین انتخاب ها است. دکتر مائده احمدی دستجردی یکی از پزشکان نامدار شهر تهران در زمینه جراحی زنان و زایمان هستند. ایشان علاوه بر مسائل مربوط به بارداری و زایمان، در جراحی­های زیبایی زنانه و درمان زگیل­های تناسلی نیز تبحر خاصی دارند.

بخشی از رزومه خانم دکتر به شرح زیر می­باشد:

  • متخصص نازایی- جراحی زنان و زایمان
  • شماره تلفن کلینیک: ۲۲۸۷۹۸۴۰ -۰۲۱
  • اگر به صفحه مجازی ایشان در فضای اینستاگرام هم سری بزنید و کامنت­ها را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد ایشان پزشکی بسیار خوش­برخورد هستند که برای حقوق بیمار احترام زیادی قائلند. همچنین می­توانید میزان رضایتمندی بیماران از درمان خود را هم بسنجید.

دکتر شیرین قاضی

دکتر شیرین قاضی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی هستند. خانم دکتر دارای فلوشیپ نازایی و IVF و همچنین مدرک لاپاراسکوپی پیش­رفته هستند. ایشان در زمینه زایمان، ناباروری، مراقبت­های بارداری و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنانه فعالیت دارند و به گفته بیماران، در کار خود بسیار ماهر بوده و اخلاقی حرفه­ای دارند. برای درمان زگیل­های تناسلی، خانم دکتر شیرین قاضی هم انتخاب مناسبی هستند.

خدمات دکتر شیرین قاضی

بخشی از خدماتی که ایشان در رابطه با بیماری­های مرتبط با دستگاه تناسلی ارائه می­دهند، به این شرح است:

  • تزریق واکسن بیماری (HPV) برای خانم­ها و دختران نوجوان
  • انجام سونوگرافی شکمی و واژینال برای بررسی بیماری­های دستگاه تناسلی
  • انجام تست پاپ اسمیر
  • انجام تست پاپیل و نمونه برداری آندومتر
  • درمان عفونت­های ناحیه تناسلی از جمله زگیل تناسلی
  • انجام کرایوتراپی و لیزر درمانی برای برداشتن زگیل تناسلی و عفونت­های دهانه رحم

مراجعه به پزشکی با تجربه می­تواند اطمینان خاطر خوبی را در بیمار به وجود بیاورد. پزشک­های معرفی شده از بهترین پزشکان شهر تهران هستند که می­توانید با خیال راحت برای رفع زگیل­های تناسلی و سایر معاینات دوره‌ای به آن­ها اعتماد کنید.

تخصص­های مرتبط با درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است که می‌تواند پوست ناحیه تناسلی را نیز درگیر کند. با توجه به این موضوع، انتخاب­های زیادی برای مراجعه به پزشک و درمان مشکل خود خواهید داشت. در ادامه متن تخصص‌های مرتبط با درمان بیماری زگیل تناسلی گفته شده که می­توانید از آن بهره ببرید:

پزشک متخصص زنان و زایمان

پزشک متخصص زنان و زایمان برای درمان زگیل تناسلی در خانم‌ها انتخاب بسیار مناسبی است. مراجعه به پزشک زنان برای درمان زگیل تناسلی انتخاب خوبی است، زیرا هرچند که کرایوتراپی و لیزر درمانی را انجام نمی­دهند، اما در صورت لزوم بهترین روش درمانی را انتخاب کرده و شما را  نزد مناسب­ترین فرد برای این اقدامات می­فرستد.                    

پزشک متخصص اورولوژی

اورولوژیست­ها متخصص مجاری ادرار و ناحیه تناسلی در آقایان هستند. تشخیص متخصصان اورولوژی در مورد نوع زگیل و شیوه­های درمان آن دقیق­تر از دیگر پزشکان مانند پزشک عمومی یا متخصص پوست است، اما معمولاً اقدام به سرد درمانی یا لیزر درمانی نمی­کنند. با این­حال بهترین درمان را برایتان تعیین خواهند کرد.

پزشک متخصص جراحی

پزشکان جراح متخصص، معمولاً راه­حل­های دائمی برای مشکلات مختلف ارائه می­دهند. برای درمان زگیل تناسلی، جراحان علاوه بر کرایوتراپی، اقدام به لیزر درمانی نیز می­کنند. کرایوتراپی و لیزر درمانی هر دو برای درمان روش­های مناسبی هستند، اما امکان بازگشت زگیل­ها در لیزر درمانی بسیا کم­تر از کرایوتراپی است. از این روش با ابزار مجهز لیزردرمانی در کلینیک دکتر زنان ما تحت نظر پزشکانی متخصص و با مهارت بالا استفاده می‌شود.

کرایو تراپی این زائده­های گوشتی را منجمد کرده و آن­ها را از بین می­برد. اما لیزر ریشه زگیل را می­سوزاند و نواحی آلوده اطراف زائده­ها را نیز پاک­سازی می­کند. در نتیجه با استفاده از لیزر احتمال بازگشت زگیل تا حد زیادی کاهش می‌یابد. درمان با لیزر نهایتاً یک ساعته تمام می­شود و در این مدت دردی را حس نخواهید کرد. پس از لیزر درمانی هم بلافاصله می­توانید به کارهای روزمره برسید.

پزشک متخصص پوست

زگیل­ها یک عارضه پوستی هستند و مراجعه به پزشک پوست برای درمان زگیل تناسلی می­تواند انتخاب درستی باشد. متخصص پوست در کنار تجویز پماد، کرایوتراپی یا سرما درمانی را نیز برای شما انجام خواهد داد. کرایوتراپی یکی از موثرترین روش­ها برای درمان عارضه زگیل تناسلی است و نسبت به استعمال پماد قطعاً نتیجه بهتری خواهد داشت.

پزشک عمومی

پزشکان عمومی تنها می­توانند این عارضه را تشخیص داده و با تجویز دارو و پماد به بهتر شدن اوضاع کمک کنند. اما برای برداشتن زگیل­ها و درمان­های تخصصی­تر باید نزد یک پزشک متخصص باتجربه بروید.

کلام آخر

زگیل تناسلی علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که به وجود می­آورد، یک عارضه جدی است. این عارضه می­تواند شروعی برای بیماری­های خطرناک و سرطان­های مختلف مانند سرطان دهانه رحم یا برخی از عفونت‌های مزمن باشد. برخی از درمان­های خانگی را برای رفع زگیل­ تناسلی پیشنهاد می­کنند. ممکن است این درمان­ها تا حدودی موثر واقع شوند، اما مشکل را ریشه­ای حل نمی­کنند و مراجعه به پزشک متخصص و درمان پزشکی کامل، تنها راه حل قطعی درمان این بیماری می­باشد.

شما می‌توانید برای این کار به راحتی از تجربه و مهارت متخصصین زنان ما در کلینیک زنان بهره‌مند شوید. جهت مشاوره نیز می‌توانید از لینک‌های مجازی در سمت چپ صفحه استفاده کنید یا با شماره تلفن‌های موجود در بخش تماس با ما ارتباط بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید